Kan så vara. Hade du stor grön "kostym"?Om det inte är jättelängesedan du kom in (innan du skrev) så tror jag att jag mötte dig idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan så vara. Hade du stor grön "kostym"?Om det inte är jättelängesedan du kom in (innan du skrev) så tror jag att jag mötte dig idag
Kan så vara. Hade du stor grön "kostym"?
Du är snygg
Men det skiljer ju också enormt i mättnadskänsla. Du blir mättare på 100 gr kyckling än på 1 dl (=100gr) mjölk. .
Jag tycker att SP funkar väldigt bra. Jag har ju testat alla varianter av VV´s poängsystem och alla funkar men det senaste systemet är mer hälsosamt än det gamla.
Välkommen in!Nu måste jag slänga mig in här och ta tag i mitt liv. Efter två barn har kilona hängt sig kvar men på en acceptabel nivå. Men för 1 år sedan flyttade jag från gård och sålde hästen. Nu kryper vikten sakta men säkert uppåt
Så väger ca 66kg (ska väga in mig i morgon) och vill ner till 54. (Bara 152cm lång). Anväder Lifesum att räkna kalorier och har börjat lära mig springa med appen C25K. Nu hoppas jag att denna tråd ska ge mig lite extra motivation
Alltså, det borde vara fysiskt omöjligt för dig att äta så mycket att du går upp två kilo på en vecka, så du kan nog luta dig tillbaka och lita på att det mesta är vätska. Förstår dock att det är frustrerande när du var så himla nära målet förra veckan!4/1 57.5kg
12/1 55.6kg
18/1 54.7kg
25/1 54.7kg
1/2 55.7kg
8/2 55.0kg
15/2 55.0kg
22/2 54.5kg
29/2 54.3kg
7/3 53.5kg
14/3 55.4kg
På en vecka. Min kropp är sannerligen inte medgörlig. Men det visar hur hårt jag måste dra åt svångremmen för att vara viktstabil.
Bah!
(Men jag inleder denna vecka med gräsligt halsont så det blir nog mest te.)
Hur gör ni under påsken?
Hemma önskas det janssons, köttbullar, omelett m gräddstuvade kräftstjärtar och ägghalvor och Godis...
Om jag ska äta det samma så blir min portion typ en ägghalva, en köttbulle, en msk janssons och en msk omelett sen är min kcal kvot uppäten....
Kul att väga sig efter en dryg veckas kaloriräknande och vågen står fortfarande på 59 kilo.... Precis som den gjorde innan jag började räkna.
4/1 57.5kg
12/1 55.6kg
18/1 54.7kg
25/1 54.7kg
1/2 55.7kg
8/2 55.0kg
15/2 55.0kg
22/2 54.5kg
29/2 54.3kg
7/3 53.5kg
14/3 55.4kg
På en vecka. Min kropp är sannerligen inte medgörlig. Men det visar hur hårt jag måste dra åt svångremmen för att vara viktstabil.
Bah!
(Men jag inleder denna vecka med gräsligt halsont så det blir nog mest te.)
Hur gör ni under påsken?
Hemma önskas det janssons, köttbullar, omelett m gräddstuvade kräftstjärtar och ägghalvor och Godis...
Om jag ska äta det samma så blir min portion typ en ägghalva, en köttbulle, en msk janssons och en msk omelett sen är min kcal kvot uppäten....
Jo, jag veeeet ju det egentligen Men frustrerande ändå! För för många kalorier äter jag nog inte, 1600. Rör mig i snitt 7-8 km/dag, 3-4 träningspass utöver det.Det kan ta ett tag innan man får resultat på vågen och vikten kan släppa i omgångar liksom. Alternativet är att du äter för mkt kalorier helt enkelt, men efter en vecka är det nog för tidigt att bedöma det
Jo, jag veeeet ju det egentligen Men frustrerande ändå! För för många kalorier äter jag nog inte, 1600. Rör mig i snitt 7-8 km/dag, 3-4 träningspass utöver det.