VIKTIGT!!! Pepparkakor

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 10 565
J

jle

Jag har ett vagt minne av att pepparkakor är giftiga för hundar, är det så? Vår lilla Älskling norpade just en pepparkaka och rusade ut trädgården och hon slukade den i ett nafs! :confused:

Sv: VIKTIGT!!! Pepparkakor

hur stor är hunden?

det är ju skillnad på om en 2kg's hund eller om en 30kg's hund äter en pepparkaka...

En fyra månaders valp på 10 kg, skulle man behöva åka till vetrinären?

näh, avvakta, jag skulle inte tro att hunden får någon som helst reaktion om den inte är extremt överkänslig!

Ok hon är ju lika pigg ännu så jag hoppas att det fortsätter så. Tack för svaret :)

Kommer jag mitt i allt..Är de farligt?? Hade jag ingen anning om, vi är inte så glada i Pepparkakor i familjen men de kan ju va bra och veta!

Vad jag vet innehåller pepparkakor inget som är giftigt för hunden, men naturligtvis kan det ge en hund med känslig mage diarré.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 861
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 825
Senast: fixi
·
Hundhälsa Snabb fråga, är pepparkakor giftigt för hundar? Min lilla hund (3.5 kg) snodde en liten bit när jag tappade en pepparkaka på golvet...
Svar
8
· Visningar
1 291
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 909
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka