vikt efter förlossning.....???

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

hur snabbt tappade ni alla graviditetkilon efter förlossningen?? jag börjar själv bli lite orolig för att jag går ner lite FÖR mkt. jag har idag 11dagar efter förlossningen tappat 14kg!:eek: de 12kg jag gick upp under grav plus 2kg.

Sv: vikt efter förlossning.....???

Jag gick upp 14 kg o tappade alla kilon på 14 dagar o nu har jag gått ner lite till. Tror inte det är ovanligt om man är av den smala typen o ammar. Men jag klagar inte utan är väldigt glad att jag blivit av med alla extra kilon.

Sv: vikt efter förlossning.....???

Låter helt normalt se bara till att äta ordentligt :) (för att orka med om inte annat hihi)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 318
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV