Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fixar't. Är det ok att jag lägger ut honom för 1500 och sen köper tillbaka honom för 500? Eftersom du skrev högre upp att du kunde skänka 1000 E till någon som lånade ut kuse... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Yes! :D
Blir super!
Om du råkar ha nåt asbra SM-föremål som kan hjälpa mig på vägen köper jag gärna sånt samtidigt :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Njaä, men kusen har Atalante-paket. :p Var tvungen att slänga i mig lite middag. Reserverar kusen till dig nu.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Låter bra säg till om det är ngn av dem som du vill ha men vill jobba upp dem själva så lägger jag dem vilande till du kan köpa dem. Bure :laugh:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Pillat lite mer på arga hästen nu:
bea3a.png

Jättesnygg med alla detaljer :laugh:
Men jag undrar om den inte skulle bli ännu bättre om den fick lite längre bakben? Eller har de hästarna sluttande rygg så baken hamnar lägre än manken? Har mer koll på hundar själv:p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Snart klar med uppdraget.
Kan träna honom så att han får 100 i BLUP om du vill!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad menas med "Tävling: Placera dig topp 3 10 gånger med hästar som du har hjälpt till att föla fram."?

Edit: Fattade efter ett tag, min hjärna hänger inte med idag, haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Skulle tolka det som att du ska komma 1-3:a 10 ggr med egenuppfödda hästar. Sen kan man ju undra om det ska vara med 10 olika hästar eller om det räcker med en...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Kollade lite nu och insåg att min enhörningsunge kommer att vara 2:a på rankingen bland Hannoveranerenhörningarna efter avslutad lek. :banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapplån och &¤"&")(¤&)(Y?£$€{{[[[{€$€£$£$!!!

En av mina gamlingar dog idag, 29 år och 10 månader! :eek::mad::eek::mad::mad:

Jag sköter mina åldringar från 25 på samma sätt tills de blivit gamla nog att döda men denna måste ha råkat gå någon lektion som åldring så den tappat lite mer hälsa än de brukar. Vid 29 år och 8 månader klappar jag dem bara, inget mer, det var väl därför denna häst dog nu, med en ynka dag kvar. Jag är nåååågot irriterad på mig själv! :angel::devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Då är vi iaf två som är vansinniga idag. Inte på oss själva utan på det dumma spelet ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Ska åldra upp hästen som är lite över 25 till 30 nu.
Har svarta orkideér uppladdat, men vid vilken hälsa dör hästen, så att jag vet när jag ska slänga in en orkidé!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Edit: Fått svar på frågan och nu är hon död :devil:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

mysko.. jag gick lektioner med min gamla dam, mellan 27-30 år utan att hälsan förändrades mer än de 2% per dag... fick tom tvångsdöda henne när hon var över 30, då hon hade 40% hälsa kvar..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Morr. Blir inte alls glad. Slängde ut en annons om min enhörningsmärr och skrev att jag vill ha pass för henne. (Eftersom jag köpte henne för ett par pass!)
Tror ni inte att någon unge kommer och skriver: "men jag fattar inte varför man ska köpa hästar med pass dom kostar riktiga pengar RIKTIGA :mad: det är som att betala värdelösa ting. undrar varför jag tänker köpa 10 pass men jag kommer aldrig betala pass för hästar ALDRIG"

Visst. Tyck så. Men skriv det inte som svar på min annons! *mutter*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Hiss och diss del 5
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp