Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tappade sugen lite nu... Dels är jag fortfarande tjurig för det där med passen (långsint? Nääää) och dels känns det inte som att man kommer nånstans. Avlade nyss fram min hittills bästa fölunge med GP på 356,83 innan lekar. Men den är ju inte ens i närheten av eliten :crazy: AT-hästarna känns väldigt svårsålda, speciellt om man vill ha pass för dom.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Förstår det med passen, hade blivit jättelack!

Jo, PRE, AT o hannoveranarna känns svåra...
Jag är glad att jag håller på med Fullblod, ligger ju på 2a plats i GP-rankingen med ena ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte göra mig av med massa SM-föremål från min sambos sida, är det nån som är intresserad?

Kan erbjuda:

Svart orkidé x 3 (värt 1 pass)

Sjöhäst x 3 (värt ??)

Guldsporrar x 2 (värt ??)

Poseidons träns x 2 (värt ??)

Molntapp x 1 (värt 1 pass)

Pandoras ask x 1 (värt 1 pass)

Apollos lyra x 1 (värt ??)

Artemis pil x 1 (värt 1 pass)

Har dock inte bestämt mig helt än för vad jag vill ha själv :p Ge mig ett bud!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Dotzie
Jag har en del både ston och hingstar som har gp mellan 352-355 som jag inte kommer satsa på om du är intresserad sen, säg till i så fall. //Bure :laugh:
Kan lägga ut på allmänna auktion oxå.
titta bland unghästar och bland de som är till salu fliken

Jag har 10 dagar kvar innan jag får tillgång till de privata. Toppen! Jag hör av mig då! :D


Jag skulle vara lite hurtig och uppdatera min presentation och av någon anledning så blev allting jättekonstigt och jag kan inte få tillbaka den till som den såg ut innan. :S Html-sidan är ju bara en enda röra och jag fattar ingenting. x) Jag får nog göra om allt när jag orkar någon annan gång...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag kanske är dum, men hur registrerar man sig på engelska sidan? Jag har ett användarnamn på svenska sidan men om jag trycker på UK- eller US-flaggan så är det fortfarande på svenska...

Har samma problem, testa denna länken, det är till uk, funkar för mig...Engelska Howrse
Var visst någon som skrivit det redan...Repetition skadar aldrig:D
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Vad borde priset på ett nyfött sto med 390.65 i GP och 80.47 i färdigheter ligga på? (PRE)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag får bilda en egen klubb. "Jag som inte har någon Snow, Mist eller Ocean-klubben". :p

Ja ä int bitter. ;)
Jag vaknade inte så tidigt i morse, så jag missade morgonförsöket till enhörningstillverkning. Men nu så, sitter jag här och väntar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag är så glaaaad att jag enhörningen ploppa ut ur märren till slut!
Fick inte ett dåligt pris för henne heller!

kl
Behöver en boxplats till fölis!
Någon som har en till mig? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Är på målet där jag ska ha vinna 30 tävlingar, men har bara en häst som vill vinna, haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag går med i den klubben också! :bump:

Woho! Sällskap! Trodde nästan att jag var den enda här inne utan någon gudomlig häst.

Försöker bli av med en Lusitanohingst, men det går inte så bra. :p
Han är en av de första generationerna och nu börjar ju alla Lusitanos GP skjuta i höjden och min stackare var inte eftertraktad. Hoppas att någon bjuder på honom på auktionen iaf... Jag orkar inte ha femtielva hingstföl i stallet eftersom jag inte har några planer på att låta dem betäcka sina systrar och mammor.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag som var så glad över att jag sålde ena Lussehingsten igår. Nu såg jag att han redan är till salu igen. Får hon mer för honom än vad hon gav till mig igår så blir SUR! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jaja. De får väl stanna hos mig tills de möglar, i värsta fall. Ligger efter i Lusseaveln eftersom alla mina åldringspoäng går åt till den där förb... enhörningen. :(
Men har en hingst som har en stjärna i dressyr som jag hoppas kommer tillföra lite när han blir äldre.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

YESSSSSS!
Nu får jag sålt mamma hörning för 1 pass, 17000E och ett tvillingspö :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp