Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

hade tänkt prova ett nytt försök med enhörningen kväll - dock finns det inte en enda connemara hingst ute på offentlig betäckning (kanske kommer i krisens stund?) Har skickat förfrågningar om privat betäcknign från några som har en hingst, men inget svar än :(

edit: någon som har en connemara hingst som är enhörning? :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hade hellre lagt passen på Kronostimer tror jag.

HALLÅ!!! Nån som vill köpa ett Atalantepaket? Kostar bara 3 pass, KÖP NU!! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Titta igen lite senare i eftermiddag, kan tänka mig att fler betäckningserbjudanden droppar in innan 18-tiden ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tänkte mera på dressyren eftersom det var det vi skulle kolla på, har inget konto på eng. sidan :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Fick aldrig nån ursäkt av den som skickade det otrevliga mailet till mig igår, så idag anmälde jag till crew.
Fick detta till svars och det känns gott i själen :devil:

"Hej,

Din rapportering av missbruk i det privata mejlet Felaktig beskrivning mottogs den 05/01/2011 kl. 21:52:33 och har åtgärdats av vårt modos-team.
Personen som skickade detta meddelande till dig bestraffades.

Tack för din förståelse,
Howrse-teamet"

Just ordet "bestraffades" låter hårt haha, men är lite skadeglad - mig hoppar man inte på och har sig utan grunder!!! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha ja, ännu en miss i "översättningen" även om det väl är svenskar som modererar.

Bestraffas, hm, undrar vad som räknas som bestraffning? "Ditt ridcenter skall för evigt lida av missväxt."? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nr. 25 Tjänstgöringstid: Nå 23 dagars tjänstgöringstid
... Kan det finnas ett tråkigare mål? Hade hellre vart på enhörningsmålet (tror jag...) än detta! Bara 4a dagar kvar nu, men ändå! Har ingen lust med detta väntande.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Men jag får inte upp bilden i stort format. Min dator lever sitt egna liv ibland.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hehe man kan undra, Fast bestraffning brukar ju vara att man blir av med karmapoäng, och nu låg hon på 0 i karma! :devil:
Hon är med och bjuder på hästen hon klagade på, kommer inte hästen upp i tillräckliga summor och jag är hemma innan den slutar så avbryter jag försäljningen! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha bra där :D man ger sig inte på folk ostraffat!

Har köpt mig ett shettisföl idag och nu behöver jag en box med morötter och kanin för att kunna leka ordentligt :D Någon som har? Ni kan få något som tack om ni vill!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Får hästen bättre i GP om den står i ett ridcenter med sällskapsdjur och morötter?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL på mig själv,


eller vill du bara få bättre energi till den?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

får inget ledigt förrens imorrn, tyvärr.


hehe, ingen bråkar med MikaTela :p - men seriöst, ibland undrar man om folk ens läser vad det står, istället för att dra egna slutsatser.
Skrattar fortfarande gott åt "kan en odödlig häst, dö?" som dyker upp titt som tätt :rofl:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

JAg är så himla sugen att avbryta försäljningen trots den är uppe i 2600 e.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag vet inte :p tänkte bara följa ett sånt lekschema som finns för shettisar och då står det att för att det ska fungera till fullo krävs kanin och morötter. Är ny på det här så jag håller på att lära mig :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja förmodligen är detväl karman som minskat men det hade varit roligare med något som mer direkt påverkar spelet. :angel: Vill du berätta vem det var? Kan ta det i PM?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

Ni som inte kunde komma till engelska sidan? Har ni rensat cache och cookies på sistone? Kan vara det som stoppar, eller om ni använder IE som webbläsare... Den kan ibland krångla har jag hört. Annars pröva länken: http://www.howrse.com/site/logIn


Förövrigt måste jag nog erkänna att jag oxå har drömt om Howrse, dock var det ett tag sedan så kommer inte ihåg exakt vad det handlade om. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha bra där :D man ger sig inte på folk ostraffat!

Har köpt mig ett shettisföl idag och nu behöver jag en box med morötter och kanin för att kunna leka ordentligt :D Någon som har? Ni kan få något som tack om ni vill!

Jag har en kvar :)
Om du nu vill tacka ordentligt så har jag lite ont om åldringspoäng :angel:
vad hetet du?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp