Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Någon med bra häst/hästar som kan låna mig för lite tävlingar?
Kan betala 1000E för besväret!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Men vad kul för dig då! :p
Nu borde det vara min tur att ha lite flyt. Tycker att du haft sån tur senaste dygnet så nu får du inte ha det på en stund. :devil: ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tror precis du vände på min lycka, haha.
Skulle gå ut och ta en cigg, självklart halkar jag och ramlar in i den snöhögen som är ca. 1½ meter hög, blötsnö, gött! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

nope, inte en enda offentlig betäckningserbjudande till mitt sto :( alla andra raser fanns, men inte connemaran! lite surt :(

får försöka med enhörningen imorrn då...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Min 8e betäckning med min enhörning ännu inget föl. fan säger jag
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På 12 betäckningar har hon enbart fått 1 enhörning
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Min märr fick en på femte försöket. Fast det första räknas nog inte, för inte finns det väl någon chans att få en enhörning om man betäcker med olika raser? För första betäckningen var med en Painthingst. (Hon är Hanoveranare)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Taaaack! :D :D

Fast eftersom pissmärren fick en hingstunge så får han nog stanna hos mig och tjäna pengar på betäckningar. Det finns så få Hannoveranarenhörningshingstar. (Vad jag är duktig på att skriva långa ord)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har inte du nån polle över tre år som du behöver ha massa tävlingar och träning till? :angel:
Vill göra klart vinna 30-tävlingar-målet nuuu!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Spelar det någon roll vilken ras kusen är? Discovery eller Black Knight skulle behöva vinna för att få högre BLUP. Du kan ju spana på dem.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Är desperat slängt ut hästen nu på privat och hoppas nån nappar så man kan få en bättre enhörning=)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Spelar ingen roll, vill bara bli klar med målet :angel:
Men de får gärna ha 100% energi osv! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fick nyss ett mejl på howrse om att jag nu har delad kontoförvaltning med Diphylla och därmed kan logga in på hennes sida :confused: Har du tryckt fel nånstans?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jaja. Välj nu en, så nattar jag den och ser till att den har full energi. Sen får du köpa den. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp