Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det märks ganska tydligt vilka som är under 18 och inte får köpa pass för mamma och pappa :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

haha, hade tänkt skriva liknande :p

kl
yay, fått svar från en nu, så nu blir det garanterat enhörningsbetäckning imorrn! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Precis. De som är under 13 år skulle jag också kunna peka ut på ett försök. I språkbruket framförallt. Men jag tycker ändå inte om att de låter sin frustration över att inte få pengar av föräldrarna går ut över oss vuxna som spelar och faktiskt försöker komma någon vart. :p

/ Therese, som är långtidssjukskriven och tycker att Howrse är bra tidsfördriv ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, en del blir nästan pinsamma...

/Anna - heltidssjukskriven och med 0:- att lägga på Howrse :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har blivit självförsörjande med pass på engelska sidan, dels köper jag hästar över 20 år för billig peng i auktionerna, åldrar och får pass (förutom när öken dör i förtid! :mad:) och dels via försäljning av hästar.

Passar mig bra som bara har studielån. :D

/eyz - som nog borde lägga lite av howrse-tiden på studierna :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, man kan iaf få sig ett gott skratt när man går in på forumet :D

/Sandra, föräldraledig med arbetslös sambo och snäll dotter ;) = en hel del tid men inga pengar :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Det försvann så snabbt i tråden, lägger bara in en liten påminnelse :angel:

Tänkte göra mig av med massa SM-föremål från min sambos sida, är det nån som är intresserad?

Kan erbjuda:

Svart orkidé x 3 (värt 1 pass)

Sjöhäst x 3 (värt ??)

Guldsporrar x 2 (värt ??)

Poseidons träns x 2 (värt ??)

Molntapp x 1 (värt 1 pass)

Pandoras ask x 1 (värt 1 pass)

Apollos lyra x 1 (värt ??)

Artemis pil x 1 (värt 1 pass)

Har dock inte bestämt mig helt än för vad jag vill ha själv :p Ge mig ett bud!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Gott skratt? Ja, kanske ibland. Som när folk skriver att de vill köpa ett welshsto, men ras eller kön kvittar.
Men de som knappt kan stava till "hej" får jag allergiska utslag av. :rofl:
(Speciellt om det är såna som skickar trettio PM med skambud på fina hästar)

Gott om tid och ont om pengar... Det verkar vi vara många som har gemensamt här i tråden. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Amen to that;)
Brukar roa mig med att gå in på forumet då & då, är glad att slippa vara moderator där...
Fick fö "anmäla" en sk reserverad auktion som inte var privat... ("den här hästen får endast köpas av Xx...") Blir såå trött ibland...

/ Blacksmithfarm, som gillar att leka lite polis ibland:D (och gärna hänger på signaturmodet...)

Hihi, nu står det
<Reservation av auktioner är förbjudet. *Endast* Privata försäljningar får reserveras - alla som vill ha hästen får buda>
Känner mig duktig... (eller elak??:devil:)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, alltså när vissa skriver "På mitt andra konto..."
Men håller med om alla stavfel, jag blir tooookig! och vissa är ju helt klart värre än andra.
Eller varför inte "Som de andra skrivit..." vad är grejen liksom?!

Haha, jo en del tid blir det ju... dock brukar sambon se lika lustig ut varje gång han frågar vad jag gör och mitt svar är "köper skit" :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Moahaha! Jag får också lite speciella blickar av min sambo när han/jag säger något som har med spelet att göra. Du skulle sett blicken jag fick när jag blev jublande glad över att ha fått ett enhörningsföl och högt och tydligt meddelade detta. :rofl:
Han vet väl redan att jag "är som jag blev", men mitt nya Howrseberoende har liksom spätt på den tidigare galenskapen. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL*

Måste få skryta lite över min fullblodshingst Snowball - han är inte 5 år fyllda ännu och har redan vunnit 18 tävlingar! Såååå STOLT! :angel::love::love::bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

:bow::bow: till er alla som förgyllde min kväll, har varit på andra familjära begivenheter hela dagen och funderat på hur mina små digitala hästar har det och hur livet på Buke lever. Och nu när man har tid att kolla in har det blivit xXx antal sidor i tråden!! :bump: Ni har verkligen levt rövare här medans jag varit borta! :D

Och jag känner *host* inte *host* alls igen det där med sambo som tittar konstigt när man skrattar/skriker/gapar över något Howrse-aktigt... :angel:

//missD som borde plugga mer, spela mindre och vara rikare... ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
Bara så att ni vet så har jag ett pälsförslag pg, som jag faktiskt hade tänkt att lägga upp här, men då vill självklart inte datorj*n:devil: vara med, så.... Det får bli en annan dag istället...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åhå. Spännande! Det ser jag fram emot att få se. Jag beundrar alla som kan rita i t ex photoshop. Själv klarar jag inte av att rita en streckgubbe utan att ha en riktig penna, ritpapper och en referensbild.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha... Efter lite mordhot så valde datorn att återigen samarbeta, så varsågoda:
Har ritat av ett foto i Gimp, skrivit ut det, och målat med färgpennor och blyerts, skannat in igen...
blogg

blogg


Nå, vad tycker ni?
Jag kommer nog aldrig bli nöjd...
Orginalbilden:
blogg
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

behåll den svartvita som den är tycker jag :p


apropå ungar som inte vill/kan betala, kan man få pass utan att köpa dom på ngt sätt?
//tek som inte vill slösa sina dyrbara pengar på internetspel
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du kan ju få pass genom att sälja hästar för pass. Samt genom att köpa dem för Equus om du varit medlem tillräckligt länge. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

lol, känner igen det där om sambo, speciellt det där med att köpa hästskit :D Skrämde själv ihjäl min pojkvän när jag fick ett utbrott på honom för att han störde mig när man skulle skicka iväg renarna för första gången. Pga honom så var Mist slut så kunde bara skicka iväg för en Snow. Blev redligt sur, nu i efterhand tror jag att det var lite PMS oxå :o:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp