Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Min blev såld på nån timme för 1000e och 4 pass. Säljs dom så fort är det för billigt ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ni som sitter på typ en miljon ÅP - hur lyckas ni!? Jag köper 5 i butiken varje dag, men på nåt mystiskt sätt tar de alltid slut :angel:

Min Lusitano ska föla imorrn, är inte ett dugg nyfiken ju :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har den ute på privata för 1000E och 3 pass. Vilket jag tycker är billigt, men det verkar inte andra tycka. :p

Jag är själv superdålig på att behålla ÅP. De försvinner nästan innan de kommer. Förstår inte alls vad som händer. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hur är det förresten med 100-BLUPen? Måste den uppdateras över natten? Min häst borde vara 100-BLUP nu men ligger på 99.96.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

eyz: Mjaha, nu kan jag alltså inte sälja tillbaka samma häst till dig? Vem ska jag nuuu behöva offra? :cry:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Aight, tack!

Haha, så du menar att jag ska klara mig i 10 dagar utan alla mina pengar? o,0 Känner mig riktigt fattig nu haha!

eyz, jag la ut en av mina lektionshästar på försäljning till dig. Vill du byta tillbaka sen? :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag förstår inte heller hur man lyckas få så många ÅP, jag hämtade väl en sådär 60st från nordpolen men de tog ju slut på bara några dagar :o
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kom på en skitbra lösning inatt angående min gamla enhörning som aldrig för enhörningsföl. Jag gjorde henne odödlig=)
Nu kan jag ha henne tills den lilla krabaten tittar ut utan att ha ångest för att hon ska hinna dö.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Guuuud vad många galopplopp jag måste ställa en häst i för att galoppen ska bli fetad. Har precis anmält till alla som finns och jag har fortfarande minst 10 lopp kvar innan hon är "färdig". Jag måste göra om min träningsstrategi lite...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Nu har jag fått ett bud på Poseidon-paketet: 20,000+
Vet inte, kliar lite i fingrarna, vet inte om jag vågar ge det till någon utav mina egna hästar just nu :angel:
Vad tycker ni?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Woho! Mitt ena Lussesto klämde nyss ur sig ett stoföl som kommer att landa på 357,63 i GP. :D
99,50 i dressyr. Nääästan en stjärna.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Oh! Förstår att du är sugen! Jag har så himla svårt för att värdesätta bonusprylarna, men känner du att du hellre vill ha pengarna så kör hårt liksom! :D

Jag fick precis ett litet hingstföl! 355.16 GP innan lekar, vilket innebär en sjundeplats på fullblodslistan om den står still ett par dagar! :D :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jadå, vi kan byta tillbaka om tio dagar, är det ok om jag spelar din häst så länge? Du kan givetvis spela min under tiden.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Finns ju ingen polle jag vågar sätta den på :angel:
Trots det har jag både Ocean och Mist, haha.

Åh, beslutsångest över ett spel :angel:
Borde eller borde inte.. Hm!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har jag äntligen fått upp 2 som kan öppna dina race.. :)

Haha ja det verkar ju inte vara många som nappar så skit i att anmäla dina när det första loppet gått så ändrar jag till ett enklare lopp igen. :p Men tack för att du försökte!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hade satt poseidon på Ocean, alla gånger! Det är ju lätt den bästa hästen som kommer finnas på länge! Eftersom alla Ocean är likvärdiga så är det ju tillbehören som gör skillnad och bättre pack än poseidon dröjer det nog innan vi får se. :)

Men alltså, jag förstår att det är svårt! Jag är också skitvelig och vill inte slösa bort och så blir det att man aldrig använder prylarna istället... :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp