Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Moahaha! Jag får också lite speciella blickar av min sambo när han/jag säger något som har med spelet att göra. Du skulle sett blicken jag fick när jag blev jublande glad över att ha fått ett enhörningsföl och högt och tydligt meddelade detta. :rofl:
Han vet väl redan att jag "är som jag blev", men mitt nya Howrseberoende har liksom spätt på den tidigare galenskapen. :D

Men sambo hjälpte mig med enhörningsaveln. När jag svurit några kvällar i rad frågade han vad jag gjorde och jag förklarade att man bara hade en chans om dagen att avla enhörningar (på morgonen är orealistiskt tidigt för mig :p) vilket slutade med att sambon började påminna mig på kvällarna:

- Du, nu är klockan kvart över sju, dags för enhörningarna va?

:D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Och nu fick jag tag på två fullstora boxar på svenska sidan, ena boxen behöver jag själv, den andra kan jag reservera till någon här som är intresserad.

Mitt stall har alltid morötter, kanin och lektioner för 21e! 400 i färdigheter på hästarna som ska in. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tycker dina hästar var jättefina! Men du, Gimp är ju ett utmärkt program att måla i! :bump: Jag gjorde min päls i Gimp med mus som hjälp.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Använder också gimp till mina pälsar. Första gången jag någonsin använde programmet och gick helt ok. Dock så fick jag låna linearten så färgläggde endast :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag tyckte det var jättekul när jag gjorde min päls. Har inte målat på datorn förr förrutom paint när man var 10 eller något sådant, trodde inte det kunde bli så bra. Tyvärr är det så förtvivlat svårt att komma igång och måla tycker jag. :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Håller med, blev riktigt förvånad hur bra det blev och att det var inte såååå himla svårt som jag trodde :D Har som du bara använt paint tidigare och ja där blev det inte lika fint ;)

Måste sparka igång mig själv för att göra klart några andra tills nästa gång svarta pärlan kommer igen. Men när man väl börjar sitter man där i timmar och pillar
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Finns ett enhörningssto på svenska sidan, med filosofenssten, dräktig med enhörning av samma ras - till salu privat för 600e +6pass
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kan hjälpa dig! Hur mycket vill du köpa häst för?


Knapplån
Har ni sett vad fula fullvuxna Ocean är? :cry: Min bebisOcean blir stor imorgon och jag vill inte att han ska bli så ful. :( :cry:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Varför man nu skulle vilja köpa en betäckt enhörning. :p Jag skulle aldrig köpa en eftersom man först måste åldra fram fölet, som mycket väl kan vara avlad fel tidpunkt, och sedan åldra stoet för att kunna betäcka igen. Nej, ingen bra deal enligt mig.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Om man är vän med personen är det bara att gå in på "Vänner", välja rätt person, "Ge föremål" och sen välja åldrandepoäng :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack :) hur blir man vän med folk? Haha gud förlåt för alla dumma frågor, men jag kan verkligen inte hitta det någonstans på sidan :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Suck vad explorer går segt idag men nu är en häst reserverad till dig (om du heter Inkas :D)!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

en privat betäckning är klar, klockan ställd på 18.00 för att inte glömma - och så förhoppningsvis lite tur med enhörningarna med ;)

nu till vardagens tråkiga sysslor: tvätt och städ >.<
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Här är jag igen!
Usch vad mör jag är idag, var i badhus ca 3 timmar sen på kvällen så badade vi badtunna i ett par timmar!
Men nu känner man sig kokt. :p

Så har inte tagit mig in på Howrse än - inte orkat tänka så långt. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Wow... Någon bjöd nyss 1000 E för min enhörning. Tycker ni jag ska sälja den för det? :rofl:

Nä, någon måtta får det vara! Så mycket besvär, tid och pengar den där enhörningen har kostat så tänker jag inte släppa iväg den hur billigt som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp