Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo, borde nog göra det, får vänta tills han blir lite äldre bara!

kl
Någon som har Svarta Pärlan att sälja till mig?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är bara en skrutthäst så gör vad du vill med honom (eller henne?) :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Har absoluuut ingenting alls att göra på Howrse nu!
Mina är två stycken med tjänstgöringstid och en med karma, gaaah!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Svarta pärlan finns bara tillgänglig under en mycket begränsad period och är inget man kan spara, så du får vänta tills den dyker upp igen. :)

Sen rekommenderar jag dig att gå in på engelska sidan (för du hade väl konto där?), gå in på Forum - Events - Black Pearl Linearts (typ så heter tråden), där lägger folk upp sina "work in progress", ger tips och respons, inspiration och linearts. En jättekul tråd att om inte annat bara kika in i ibland och titta på alla galet bra eller hysteriskt roliga hästar! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jahaaa, I see!
Trodde det var fritt fram att köpa då det finns på SM!

Skall in och kika på direkten!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha ja det verkar ju inte vara många som nappar så skit i att anmäla dina när det första loppet gått så ändrar jag till ett enklare lopp igen. :p Men tack för att du försökte!

Det beror mest på att jag bara haft en, har man 2 så hoppar de högt upp, så vill du testa lite till, så anmäler jag till ditt lopp oxå, samtidigt som jag anmäler till mitt
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha d´å skulle du sett mig - jag gjorde min (enda) päls i början på augusti och trodde svarta pärlan bara tillfälligt var slut och att man typ skulle få vara jävligt snabb för att lyckas knipa en (det finns obegränsat med svarta pärlor när de väl finns!) så jag var inne på SM (fast på engelska sidan) flera gånger varje dag i typ en månad innan jag fick reda på att det annonseras väl när den faktiskt ska komma. :o:p Sen dök ju pärlan upp i slutet på okt/början på nov...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag måste vara galen eller nåt... Om jag kommer ihåg så ska jag börja betäcka mina enhörningar i dag och hoppas på ett föl. Trots att jag inte är på det målet... :crazy:

Sen funderar jag på hur det är med folk egentligen... Nu har en människa betäckt sitt enhörningssto med min enhörningshingst kl. 10:50 i dag... Har de verkligen ingen koll?? :confused:
Men jag ska väl inte klaga, fick ju 1500e för det så. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hahaha!
Grymt!

Någon som vill skicka mig bajs på Engelska sidan? :angel:
Har ett uppdrag där jag behöver 100 bajsar att sälja, har 26 nu & inga åldrande poäng!
Sedan har jag ju tre hästar, inte kommit igång riktigt!
Heter missmalice där anyway! (Någon som snott mitt nick :devil:)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

addade dig precis på engelska, godkänn så ska du få bajs!!!!! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

ahhhh ingen enhörning idag heller. driver nån med mig
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

YEEEEEY!
Kan man bara skicka en bajs åt gången? :angel:
Verkar ju helt skumt, menar, vad gör det för nytta? Haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Om man matar hästen JÄTTEMYCKET bajsar han mer då? :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja om man matar riktigt mycket kan det hända att man får en bajs extra dagen efter typ. Mot att hästen är för tjock dagen efter och att man inte kan mata den alls den dagen så det är inte värt det.

Sen kan du nog lugna dig med målen, det krävs ju JÄTTEMÅNGA dagar för att få ihop från 25 till 100 bajs om man har få hästar. Sen går det ju jättelång tid innan det kommer nya mål och då har man ju inget alls att göra... :angel:

Skickade en bajs till dig, en av mina 767... :devil:;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Såg det!
Känner mig såååå omtyckt som får bajs av dig! Haha!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du kan ju försöka. :D
Men jag tror bara att kusen blir fet och så gnäller spelet på dig för att du övergöder dina hästar.

Ihh.. Nu har jag kört fast lite med målen. Två tjänstgöringstidsmål och ett där jag ska uppnå en uppfödarreserv på 55 600 E. Jag har runt 28 000. Hmm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp