Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har jag skickat en av mina 670 bajs till dig! :devil: :angel:

Håller på och åldra min enhörning, hon har ju ungdomens vatten så det tar ju lite tiiiiid! :crazy: Vill ju se en enhörning ploppa ut!! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL
Har funderat på en sak, Guldäppel-pälsarna, är de olika för häst/ponny/pegas/enhörning??
*jobbar vidare med pälsskapandet*
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag sitter fast på mål 50, på både svenska och engelska sidan: Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet.
Såååå om det är någon som inte är ansluten till den ena eller andra sidan men funderar på att joina så får ni mer än gärna lägga till mig som sponsor!! Har suttit med dem i en vecka nu och ingen av mina vänner är intresserade... :(

Jazz't - svenska
deheex - engelska

Pleeeeease!! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag sitter fast på mål 50, på både svenska och engelska sidan: Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet.
Såååå om det är någon som inte är ansluten till den ena eller andra sidan men funderar på att joina så får ni mer än gärna lägga till mig som sponsor!! Har suttit med dem i en vecka nu och ingen av mina vänner är intresserade... :(

Jazz't - svenska
deheex - engelska

Pleeeeease!! :)

Ja, samma här... inge kul mål alls, tror inte att jag nånsin kommer att klara det, känns det som... känner inte heller någon som delar mitt intresse av spelet...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag sitter fast på mål 50, på både svenska och engelska sidan: Grupp: Bjud in en ny spelare att ansluta sig till spelet.
Såååå om det är någon som inte är ansluten till den ena eller andra sidan men funderar på att joina så får ni mer än gärna lägga till mig som sponsor!! Har suttit med dem i en vecka nu och ingen av mina vänner är intresserade... :(

Jazz't - svenska
deheex - engelska

Pleeeeease!! :)

Ja, samma här... inge kul mål alls, tror inte att jag nånsin kommer att klara det, känns det som... känner inte heller någon som delar mitt intresse av spelet...

jag tvingade två killkompisar att bli med =)
spelar gör dom dock inte.. :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo... jag har försökt tvinga flera stycken, men det går inge bra... :(
Vad hotade du med?? ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

behövde inte hota... dom gör allt för mig :D
sa bara att jag behövde för ett uppdrag och dom är gamers så hade väl lite större förståelse (man måste ju klara uppdragen :P)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, okej.
Jag har massor av gamers i min krets då jag har spelat mycket FPS-spel tidigare, förr om åren hade vi lan-games där vi satt runt 20 pers i ett klubbhus 4-7 dagar och spelade dygnet runt, man sov några timmar vid datorn och gamade vidare när man vaknade. :D
Men de tycker det är här händelselösa, grå och tråkiga spel som de vägrar befatta sig med! :( *gah* vilka tråkiga kompisar jag måste ha!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

hihi, jag tror min sambo vill låsa in mig på psyket snart :D
Jag fick sålt min hörning bäbis för 5 pass så jag hade lite segerdans här i soffan ;)
Han såg då vääääääldigt fundersam och skeptisk ut :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Äsch. Då tycker jag du ska låsa in din sambo istället. Klart man ska dansa segerdans när man säljer dyra enhörningar. :D

Min hörningsmärr såldes för 1000E och 3 pass idag. Jag är rätt nöjd med det, för jag gav 500E och 2 pass för henne. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, det är ju kanoners!

Har helt sinnes tråkiga mål nu.
Skaffa 2 karmapoäng,
sälja 100 spillning,
23 dagars tjänsgöringstid...
Gah! Däremot måste jag fråga en sak: öppnade ett ymnighetshorn förrut och kan nu inte hitta vart "sakerna" hamnat. Fick en inträdesbiljett till Grand Prix som jag skulle vilja kika närmare på :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

23 dagars tjänstgöringstid är väl inget :D jag har ~30 dagar kvar tills mitt nästa mål kan bli fulländat (att få 4 karma poäng).
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ni som sitter på typ en miljon ÅP - hur lyckas ni!? Jag köper 5 i butiken varje dag, men på nåt mystiskt sätt tar de alltid slut :angel:

Min Lusitano ska föla imorrn, är inte ett dugg nyfiken ju :p

Julkalendern? Hade man inte nog till en mist eller snow var ju ålderspoängen en bra kandidat...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag köpte en riktigt dålig kuse på auktion i går bara för att kunna skicka den till himlen och uppfylla mål 53 "skicka en häst till himlen" och trodde i min enfald att jag skulle få ett trevligare mål i nästa. Jo tack... "Nå en uppfödarreserv på 58 400 equus" får jag då istället. *gah* vilka trååååkiga mål det är just nu!!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:D
Haha, det är ju kanoners!

Har helt sinnes tråkiga mål nu.
Skaffa 2 karmapoäng,
sälja 100 spillning,
23 dagars tjänsgöringstid...
Gah! Däremot måste jag fråga en sak: öppnade ett ymnighetshorn förrut och kan nu inte hitta vart "sakerna" hamnat. Fick en inträdesbiljett till Grand Prix som jag skulle vilja kika närmare på :)

Grand Prix går ju bara må-fre, så imorgon kommer du få en ny knapp på tävlingsrutan där det står GP, bara att anmäla!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp