Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Igårkväll fick Ariel sin sista dos antibiotika och såret ser ut att ha läkt fint.
Är så glad att den lille går upp i vikt som han ska!
Från en liten sparv på 80g vid födseln till 184g vid en veckas ålder!
Han har inte öppnat ögonen ännu, men nya bilder kommer när han gjort det.
Underbara små kattngar, suktar inte mer efter mina efter dem...
KL
Här står det still, hon har forfarande sammandragningar ibland, dock inte lika ofta som förut. Hennes mage har trillat ner mer, vet dock inte om den kommer trilla ner mer, då den sjönk lite i förrgår och lite till igår. Jag har inte erfarenheten att bedömma det. Hon har varit dålig i magen i två dagar och ätit lite mindre än vanligt. Men inget händer.
Hon är snarare piggare nu och vill busa en massa... Kelen är hon dock ännu mer mellan busvarven. Det känns som om det kommer att dröja ett tag innan hon föder bara för att retas med matte...
Det är därför jag önskar jag kunde ta en kull på honom. Han har dessutom en riktigt bra färg om jag förstått det rätt, inte så blek som de flesta andra man ser idag.
Hästnyheter Jag misstänker att hon menar en sorts grusväg som jag bara sett i Göteborg och söderut, typ mjukt rullgrus? Inte kul att cykla på tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.