Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Det ar nog samma storlek som forsvann in i Mandy's mun:cautious:

Vi gick faktiskt ut och gjorde en liten traning pa doft aldeles nyss ... Vi har inte gjort det pa evigheter sa det var dags tankte jag. La ut alla dumbells (5 lader och 5 metall och sedan lagger man ut den med doft en i taget) ... Skickade ut henne att hamta metallen (hon HATAR att ta den i munnen) hon tog ratt pa en gang, men jag mitt not trodde det var fel sa jag skakade pa huvudet at henne och sa nej.:meh: Mandy slappte direkt, men visade klart med minen vad hon ansag om mig.:p

Kanns kul att trana lite nytt igen.:)
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

KL

Idag har vi debuterat i elitlydnaden! Det gick så mycket bättre än vad jag kunnat drömma om. 278 p trots nollad dirigeringsapportering gav en klassvinst och förstapris! Så glad och stolt!!

Film hittar ni här

debut elit

Det finns mycket att utveckla men jag är så nöjd!! Och tack bästa MiaO för filmning och pepp i publiken!! <3

20131214-101725.jpg
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Jisses vad coolt och jag blir galet imponerad blir när jag ser din video!:D
Och vilken super snygg hund!

Och vilken bra hejarklack du har;)

// LittleJohn som drömmer om att en dag ha en lika duktig vovve:D
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Grattis! Roligt att se en rottis med sån fart och attityd genom hela programmet :)
Nu har Miao fått en ny konkurrent ;)
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Grattis! Roligt att se en rottis med sån fart och attityd genom hela programmet :)
Nu har Miao fått en ny konkurrent ;)

Hehe, konkurrens finns inte mellan mig och jonnaerixon (för jag vet att de spöar oss fett hur lätt som helst ;) ), men jävlar vad vi sporrar varann :love:! Jag var helt svettig och hes efter att ha filmat och jublat, och gråtit en tår :D!

Jonna, fy fan vad bra ni är! Käpprätt mot SM :love:!
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Den uppvisningen är bland det bästa jag sett, helt sjult grymma var ni! Värda allt jubel från läktaren, och det var ju inte lite heller :-D

Miao, var det du i rosa? Jag hajade inte det förrän efteråt :)
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Den uppvisningen är bland det bästa jag sett, helt sjult grymma var ni! Värda allt jubel från läktaren, och det var ju inte lite heller :-D

Miao, var det du i rosa? Jag hajade inte det förrän efteråt :)

Haha, den rosa kvinnan var nog allt jag ja :D!
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Allra bästa Mia! Helt rätt, ingen konkurrens här, bara ren och skär önskan om att det ska gå toppen för varandra! Nog för att jag älskar att vinna saker ;) men när det kommer till träningskompisarna blir jag så sjukt glad för deras framgångar! Vi är ett team - vem som placerar sig först i framtiden är oviktigt! Dessutom är man delaktig i varandras framgångar! Och Mia, vi spöar er inte lätt! Kan vi någon dag komma i närheten av era poäng är jag överlycklig!

Tack för alla gratulationer! Blir jätteglad! Zolo är underbar att jobba med <3
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Nu har jag tittat på filmen också och ni är grymt bra! Vilken glädje och attityd hos hunden. Jag som tidigare kört lydnad med lilla 13 kg lagotton och nu börjat med 30 kg labradoren tycker det är jättekul att se en så pass stor hund köra programmet så fint.
Ni är en inspiration för mig!
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Grattis!! vilken motivation du gav oss!! Och hejarklacken :up::up:
Har han alltid varit så allert och samarbetsvillig? Hoppas att våran rottis blir lika härlig att arbeta med som din verkar vara!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Idag 1/7 fyller min fantastiska Lyxa 4 år :love: ! Min suveräna första brukshund som överträffat allt jag hoppades på när jag ställde...
Svar
11
· Visningar
1 783
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Åååh jag bara MÅSTE få skryta lite om min härliga hund :D! Min aussie Lyxa, född 2009-07-01, och jag var och tävlade lydnad igår...
2
Svar
24
· Visningar
2 471
Senast: Lionheart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp