Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!
Stort grattis! Vilka kanonpoäng!
Stort grattis! Vilka kanonpoäng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ MissourisTopsanna
Grattis till fina resultat!
Kl.
Någon som ska tävla mer i år/vinter?
Jag är lite sugen på att komma ut på en lkl2 till men det blir först i slutet på januari som tidigast men då är det inomhus i så fall. Vi har inte tränat så mycket inne och aldrig gjort platsliggning med andra hundar inomhus men jag tror inte att det ska vara några problem. Jag har lite beslutsångest just nu.
Underskatta aldrig platsliggningen ! Jag gjorde det och tji fick jag. Jag hade nog tränat som tusan, inomhus, med andra hundar osv. Blir det fel på platsen så är det jobbigt att rätta till. Ni borde ha ridhus i närheten? Hör om det är okej att träna där på kvällen några gånger innan tävling? Så gjorde jag Så har du fått lägga plats inomhus, se till att folk går omkring på läktare och så då också.
Okej. Svaret var egentligen till line_n angående träning av vittring inomhus.
Ila och jag håller på att lägga grunden för momenten i klass 3. Är himla roligt att ta tag i nya moment och att vidareutveckla de man redan kan!
Jag vet att vittring har diskuterats många gånger innan, och jag hade egentligen en plan men som inte riktigt håller eftersom jag numera i stort sett bara tränar inomhus.
Hoppas därför att det kommer lite tips som funkar även inne! (Dvs metoder som bygger på att man kan gömma i gräs osv funkar inte).
Det här med att ha en planka där alla utom den vittrade sitter fast - vad tycker ni om det?