Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

KL

DÄR SATT DEN!!! 305,5 poäng på elittävlingen idag!!! Så bra går det när man hittar rutan :D !!

TL sa på prisutdelningen "hoppas att ni andra såg dem på banan, det är inte ofta man ser sånt" och skrivaren kom och sa "det är inte ofta domaren blir mållös, men det blev han idag" :love:!!

Sittande i grupp: 10
Platsliggning: 10
Fritt följ: 10
Zäta: 10
Inkallning: 10
Rutan: 10
Dirapp: 10
Hopp metall: 10
Vittring: 8,5 (tempo in)
Fjärr: 7,5 (flyttar fram)


BÄSTA LYXA :love:
10873_10151613731807582_515178057_n.jpg
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Jättestort grattis! Det är verkligen en megaprestation, helt i klass med de bästa SM-ekipagen! Så 2014 alltså? Ja Maria kan ju inte vinna hur många år i rad som helst... ;)
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Tack så mycket :D!!!

Hehe, vi får väl se hur det blir med det ;). Först ska vi ju lyckas kvala in, sen så är det ju planerat en kull valpar vid nästa löp.... Får ju se hur mycket hon tappar fysiskt/mentalt under mammatiden, återuppbyggnad till tävlingsform får ju ta den tid det tar.

Men visst vaknade drömmen om SM 2014 på riktigt igår... :love:
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Jag kunde inte låta bli att gå in och räkna lite på kvallistan igår och om jag inte är helt fel ute så har du nu avancerat sisådär 40 placeringar uppåt :D
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Oj! Det var ett kliv som hette duga :D! Gud va roligt :banana:!
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Om jag nu räknat rätt alltså. Men tror det. För tidigare hade du bara två resultat som räknades med och nu borde du ju alltså först rejsa förbi alla andra som bara har två och sen upp till plats 40 någonting. Heja heja heja! :D
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Fy fasen vad ni är grymma! Stort grattis! :)
Hårt arbete lönar sig, bra gjort!!
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Kl
Känner mig lite nere...
På fb kommer det ena bra tävlingsresultatet upp efter det andra, och det känns som att jag bara står och stampar och inte kommer nån vart.

Visst, Sigge är som han är (ingen tävlingshund) och har dessutom dragits med infekterat opsår senaste veckprna efter kastrering.
Och Stoja är ung och i höglöp.

Men det känns inte som att jag kommer nånvart! Ställandet får jag ingen stadga i och kedjniing verkar hon inte förstå. Dessutom har jag stor brist på träningskompisar.
Nu blir äntligen ekonomin bättre så nu ska jag bara hitta nån bra kurs att gå. Så kanske vi i alla fall kan åstadkomma något.

Imorgon är hon 10 mån. Hemmaklubben har tävling 12 oktober, funderar på om jag ska satsa på debut då.
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Är det i helgen kursen är? Tror jag gick förbi tidigare idag.
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Jatte grattis! Nu tranar jag ju annat, men jag har helt klart en ny idol.:D

Vi har ANTLIGEN fatt till en klockren vanster heltom svang utan att Miss Mandy tittar ivag ifran mig. HA! Sa lite i taget sa gar det.:)
 
Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!

Pepp pepp pepp!!
Plötsligt lossnar det bara ska du se!
Jag har gjort så att när vi står stilla och inte kommer nån vart, så tar vi en paus på kanske 1-2v där vi inte tränar ALLS.
Sen brukar det bli bättre igen när vi tar tag i det igen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Idag 1/7 fyller min fantastiska Lyxa 4 år :love: ! Min suveräna första brukshund som överträffat allt jag hoppades på när jag ställde...
Svar
11
· Visningar
1 783
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Åååh jag bara MÅSTE få skryta lite om min härliga hund :D! Min aussie Lyxa, född 2009-07-01, och jag var och tävlade lydnad igår...
2
Svar
24
· Visningar
2 471
Senast: Lionheart
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp