Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade lite på din film och tänkte att du väldigt fort! Kanske hade fria följet blivit ännu bättre om du saktar ner tempot bara en aning? Överlag ser det dock väldigt trevligt utVi har debuterat i 2:an idag.
Började med en 8:a på platsen pga ett dk i uppsittandet, hon låg stabilt och bra trots mycket nosande, krypande och sneglande från de bredvid.
Fria följet kändes katastrofalt! Visste att delen med språngmarsch och helt om vändningen efter den skulle strula då den sträckan var mellan rutan och väggen och fröken gärna låser på rutan.
Momenten jag var osäker på, rutan och fjärren, funkade förvånansvärt bra, så det är jag jättenöjd med!
Skrapade ihop till ett 2:a pris med våra 148p. Ungefär vad jag räknat med poängmässigt, lite synd bara att känslan inte riktigt infann sig idag.
Kollade lite på din film och tänkte att du väldigt fort! Kanske hade fria följet blivit ännu bättre om du saktar ner tempot bara en aning? Överlag ser det dock väldigt trevligt ut
Jag fortsätter väl spamma tråden då !
På söndag så ska jag tävla bägge hundarna, Pu debut i lydnadsklass 1 och Lyxa elitlydnad . Igår blev det något av genrep.
Visst att det blir detaljfel här och där, men Pu jobbade på med så härlig attityd och vi hade en riktig teamkänsla rätt igenom, så då spelar lite sämre detaljer ingen roll ALLS i min bok . Och titta vad söt och lite förvånad hon ser ut när hon får den stoooora rottisapporten .
Och så tränade vi lite ruta
Lyxa fick också köra igenom sin klass, och minus lite småsaker så skötte hon sig fint. Och dirigeringsapporteringen blev to die for!
Idag kanske det blir något detaljpass, men i övrigt tänker vi vila julafton och juldagen, sen köööör vi på annandagen
Åh vad jag gillar din Pu! Hur gammal är hon?
Ja hon är göllig . Hon är 18 månader gammal
Lycka till! Har precis anmält till elitlydnad, vår debut så det är lite pirrigt. Har inte tävlat lydnad på över två år! Har inte hunnit träna mågot vidare heller men bara julen är över så ska det bli ändring på detJag fortsätter väl spamma tråden då !
På söndag så ska jag tävla bägge hundarna, Pu debut i lydnadsklass 1 och Lyxa elitlydnad . Igår blev det något av genrep.
Visst att det blir detaljfel här och där, men Pu jobbade på med så härlig attityd och vi hade en riktig teamkänsla rätt igenom, så då spelar lite sämre detaljer ingen roll ALLS i min bok . Och titta vad söt och lite förvånad hon ser ut när hon får den stoooora rottisapporten .
Och så tränade vi lite ruta
Lyxa fick också köra igenom sin klass, och minus lite småsaker så skötte hon sig fint. Och dirigeringsapporteringen blev to die for!
Idag kanske det blir något detaljpass, men i övrigt tänker vi vila julafton och juldagen, sen köööör vi på annandagen
Lycka till! Har precis anmält till elitlydnad, vår debut så det är lite pirrigt. Har inte tävlat lydnad på över två år! Har inte hunnit träna mågot vidare heller men bara julen är över så ska det bli ändring på det
Grattis!Lilla dvärgschnauzern och jag var i Kungsör i november och tävlade Lkl3. 15 startande och vi skrapade ihop ett 1a pris, 277 poäng OCH klassvinst.
Så i februari -16 gör vi debut i Elitklass :-)
Tack :-)Grattis!
Lilla dvärgschnauzern och jag var i Kungsör i november och tävlade Lkl3. 15 startande och vi skrapade ihop ett 1a pris, 277 poäng OCH klassvinst.
Så i februari -16 gör vi debut i Elitklass :-)
Tack :-)Superbra jobbat, grattis !