Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Och jag hade hellre vunnit sörp än dessa förbannade äpplen. Jag måste snart vunnit tusen äpplen alltså:mad:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Och där var 2a bonusen nådd och tar här med avstånd från all galenskap som har med lotter att göra ;)
Väldigt nöjd med att jag nådde det målet innan min pojkvän kommer och hälsar på imorgon :angel:

Vet inte riktigt om han hade förstått förtvivlan över 100tals äpplen, sörp som aldrig används och lyckan över några extra ÅP :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

# 1 x Skräddarsydd sadel
# 3 x Åldrandepoäng
# 56 x Rova
# 44 x Energisörp
# 14 x Kalorisörp
# 4 x 20 % energi för alla dina hästar
# 4 lotter för nästa dragning

Glöm vad jag sa, jag är med ett tag till :angel:
Men jag tänker inte köpa några fler lotter *pustar ut*
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

knapp

1 x Eolus vind
1 x Molntapp
3 x Åldrandepoäng
240 x Äpple
16 x Rova
4 x Energisörp
32 x Kalorisörp
4 x 20 % energi för alla dina hästar
3 lotter för nästa dragning


Förra dragningen var bättre:p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*delvis kl*

Jag inser när jag läser era vinster att ni måste ha så sjuuuuuukt mycket equus! Personligen lider jag personlig konkurs på Howrse tack vare lotteriet, och köper ändå bara två lotter om dagen. Hade blivit överlycklig för 32 kalorisörp eller 44 energisörp, det är ju equus i butiken!!

Jag har typ kvar pengarna för att köpa tillbaka min häst/betala igen lånet till en Bukemedlem plus 100 kr att köpa hö för. Sucks.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Det har jag råkat ut för också :(

Sen mycket equus... Jag hade inte många kronor kvar när jag nådde andra bonusen, och nu får jag låta bli att köpa lotter :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Den första är ett fruktbarhetstrollspö (ger tvillingar), den andra är 30 000e och den tredje ett Y-horn :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Skulle inte ha några fler lotter, ändå sitter jag här med 11 stycket :)
Jag blir nog kvar i hetsen lite till ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Jag köpte ymninghetshorn för pass jag fått när jag sålde en enhörning, och nu klarade jag till sist målet som innebär att man ska hitta ett ymnighetshorn i ett ymnighetshorn.
I övrigt var det bara skräp i hornen iofs, men jag klarade ju målet i alla fall.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Fick nyss ett mail från en som jag hade bytt lotter med, som meddelade att hon hade ett eget lotteri där hon lottade ut SM-föremål till dom hon hade bytt lotter med.

Fick en molntapp :D Lite roligt ändå.

(Många lott-ord här ja :p)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

Scheisse! Tack för lotterna men jag har ju inte skickat några tillbaka :o

Vilka 2 av er är det som skickat lotter till mig? Skall skicka tillbaka :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Funderar på om jag ska satsa på att fortsätta jaga lotter och försöka komma till y-hornet, eller om jag ska lägga ner nu. Har hela 94 lotter kvar dit så det kräver ju lite jobb. Å andra sidan är det ju snart helg och jag har lite tid.

Är det någon här som inte bytt lott med mig gör jag gärna det, heter tigerlilja där.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Har inte varit inne på jättelänge, så jag har bestämt mig för att "pausa" lite och därför sälja de flesta av mina hästar!

Någon som är intresserad?

Gå in och kolla på dem och skriv ert bud här! :)

BekkHero heter jag på Howrse
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Åh, jag skulle vilja ha Firenze, men jag har inte tillgång till de reserverade försäljningarna så då funkar det väl inte?:(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 188
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp