Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Idag borde jag tvätta, städa och dammsuga.

Varför sitter jag och byter lotter som om det inte fanns någon morgondag?!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

jag undrar en sak. Jag skall betäcka mitt sto senare. Men jag har 9 kvar till 100 blupp på henne. Så jag tänkte vänta tills hon är färdigbluppad.
När jag betäcker skall jag lägga hera-paketet på henne. Kan jag köpa herapaketet idag och lägga på henne fast hon inte ska betäckas om låt säga 10 riktiga dagar? Ligger det kvar på henne tills den dag hon betäcks?

Vill passa på och köpa medans man ändå får lotter för passen :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

jag borde gå och handla mat till middagen.. men kommer för 17 inte ifrån datorn..
dumma howrse! :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Dåså, tack :)
Ja, jag tycker det är jättestörande! Jag får hålla på och "Erbjuda" alla vänner om igen för att kolla vilka jag skickat till.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Lyckats dammsuga och tvätta nu :D
Bara finliret kvar, sen kan jag gå all in på lotter, behöver 47 lotter till 2a bonusen, sen får det räcka(?)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Lyckats dammsuga och tvätta nu :D
Bara finliret kvar, sen kan jag gå all in på lotter, behöver 47 lotter till 2a bonusen, sen får det räcka(?)

Sluta ge oss andra ångest! :mad: ;)

Jag behöver 10 lotter till andra bonusen, men klart man vill försöka med den tredje också :) Även om Y-hornen hatar mig just nu...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har gått back något så sjukt av dom här lotterna, så att komma upp i 30k~ igen hade varit trevligt ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ja, jag insåg att det där pergamentet inte var en så dum idé trots allt :D Gav ett till min häst med MA så lotterna är iaf gratis.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp