Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Stuteri: Erhåll 1.20 Genetisk Potential genom att leka med 2 föl som du har avlat fram själv.


Trodde jag hade koll på det uppdraget, men tydligen inte. Någon som har några tips? Tycker jag leker som fan med fölen :/
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Googla "foal program howrse" så hittar du träningsprogram. De utgår ifrån att du står på center med morötter och att du har en saltsten. Följ dem till punkt och pricka så har du 1,2 GP till när hästarna är 1 år 8 mån. Varnar dig dock, gör du ett enda misstag, trycker fel någonstans osv så är risken väldigt stor att det blir fel och att du förlorar ett par GP...
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Craxors foal games finns i alla sorter - både med och utan morötter, saltsten och för vintertid.

Och förlora GP kan man aldrig göra ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl

150 dagar registrerad, woot!
bara en karma till för att klara mitt sista mål :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag har lagt ett bud på den :)

Tack!!! :love: kan som sagt köpa tillbaka den sen för jag antar att det inte är nåt du vill ha :D

Jag lägger till dig så kan vi byta lotter:)

har skickat en till dig nu :)

Jag har skickat en lott till dig nu:)

Konstigt. jag har inte fått nån :confused:

Har också lagt till dig!

vad heter du på howrse?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Hehe, du får titta på vem jag skrev till. Jag hade skickat till Western_Ivy, men nu har jag skickat till dig också:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp