Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

helt ny på att kommentera inlägg på Bukefalos, så vet inte om jag har gjort rätt hehe....
men jag hade tänkt att börja spela det nu, och undrar om någon som vill sponsra in mig i spelet? :P
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Skriv in login för personen som introducerade dig för Howrse Så häe stod det på reg.sidan så jag antar att du bara ska ange ditt login (ej lösen!).
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

nu gjorde jag det :P vet iinte om du får ett mejl elr något liknade :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

oki, det var så lite, tänkte lite innan jag regade mig ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jo, nu hittade jag det under händelser. Jag fick 1 rova och 300e också får att su skrev in mig:)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

oki, men vet du något bra ställe att Inackordera hästen?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

* 1 x Plutos pergament
* 2 x Åldrandepoäng
* 16 x Energisörp
* 1 x 20 % energi för alla dina hästar

Lite roligare i alla fall, fast Plutos tjaffs är ju inte jätteroligt egentligen.

Och igen, byt lotter med mig! Heter Crossline.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad handlar det där med lotterna om? :o

Om ni vill får ni gärna lägga till mig som vän, heter wysiwyg i spelet också :) (Svenska versionen)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tack :)

Har skickat lotter till alla på min vännerlista som vart aktiva sista dygnet. Vadå efterhängsen? :angel: :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

La till dig!

Gå in på startsidan eller händelseforumet så kan du läsa mer om lotteriet. Köp gärna en till mig också ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vill ingen köpa en häst av mig på auktionen? Har en kass frieser som jag lagt ut för 500 och får den inte såld. Vill uppnå målet :( Jag köper tillbaka den sen för den är inget att ha.. :D

Darcus heter den och inlagd igår. Legat upp i flera omgångar. Har inget annat jag vill sälja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 157
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp