Heej!
Jag är inne på termin 3 i förskollärarprogrammet och jag har nog aldrig känt mig så korkad som nu..
Började redan i våras känna att alla andra i min klass började dra ifrån gällande hur man skriver paper.
Har haft samma känsla sedan somras och jag vill nästan hoppa av. Har nog bara fått G på en uppgift och U på alla andra. Har dock gjort omtenta och då fått godkänt men vill inte klara utbildningen genom omtentor. Men förstår ingenting och eftersom allt är digitalt så kan jag inte få någon hjälp av mina lärare.
Nej alltså känner mig super korkad och speciellt när vi ska skriva papers, vilket vi gör 99.9 % av tiden.
Alla andra verkar veta exakt hur man ska skriva, vilken struktur med underrubriker osv.
Kan man gå nån kurs för att lära sig det?
Jag är även exkluderad från min klass då ingen vill skriva grupparbeten med mig och i våras så skulle vi välja en klasskompis att skriva med och när kursläraren berättade det så valde alla andra varandra. Ingen frågade mig..
Sen när vi satt på zoom med läraren så var jag tvungen att berätta att ingen hade frågat mig och hon fick slänga in med med 2 andra. Vi är ojämnt antal i klassen. Detta gjorde fruktansvärt ont..
Till och med de från klassen som jag skriver med varje dag frågade inte mig och när jag frågade dem så hade de redan frågat någon annan.
Nej usch vad jag klagar men detta känns inte alls roligt