Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, tredje tentan gick lika bra som de två tidigare. VG igen!Ett gäng småkurser här just nu, tenta nummer 3 i måndags och den gick nog också bra. Kändes det som i alla fall. Har inte fått resultat på förra tentan än, vilket var väntat då läraren meddelat tillfällig tidsbrist.
Har du kollat att skolan inte har licens? Jag hade NE gratis både i gymnasiet och nu på universitetet.Någon som har tips på någon bra ordbok/dictionary? Jag tänkte använda NE men det är ju inte gratis, så jag tänkte vänta lite med det tills jag är helt säker på vad jag behöver därifrån (enbart 7 dagar gratis provperiod). Jag har provat svenska akademiens ordböcker men den enda jag är nöjd med är SO's och den fattar jag inte hur jag refererar till De är alla väldigt korta också. Har även provat oxford learners dictionaries men är inte helt nöjd med den definitionen
Jag har kollat skolans och bibliotekets hemsida men NE finns inte med någonsin över vad vi har tillgång till, så jag tror inte det. Men jag gav upp och skaffade det, får försöka använda det väl nu i 7 dagarHar du kollat att skolan inte har licens? Jag hade NE gratis både i gymnasiet och nu på universitetet.
Jag har kollat skolans och bibliotekets hemsida men NE finns inte med någonsin över vad vi har tillgång till, så jag tror inte det. Men jag gav upp och skaffade det, får försöka använda det väl nu i 7 dagar
Idag hade vi seminarium. Utan diskussionsfrågor. På en text från 1997.