På Måndag är det upprop och jag är peppad och nervös samtidigt!

Tisdag har jag första föreläsningen eller vad det heter, tror jag enligt det schema jag skall gå på. Men har jättesvårt att läsa det då mitt schema blandar sig med distansutbildningar/utbildningar i andra städer. Har ni också svårt att förstå schemat? Får man lära sig det första dagen?
Jag ska studera i Norrköping och enligt schemat på något som heter TimeEdit står det massa uppradat på samma schema för både min stad, Hultsfred, Vimmerby m.m. Det står efter varje sak typ: "Fsklt1.nor" - jag antar Norrköping, "Fsklt1.hul" .- Hultsfred etc. Däremot står salnummer framför de som är i Norrköping. Så jag antar att jag bara kan titta på det?
Sedan en annan fråga jag kanske får svar på, på måndagen. En av dagarna är det tre föreläsningar samtidigt som heter A, B, C. Hur ska man veta vilken man ska ta när de pågår exakt samma tid? :/
Vet att jag kanske nojjar mig innan och kan få hjälp med detta på plats - men jag är en person som verkligen vill vara förberedd på allting. :/ Får inre stress av att inte veta