Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag reggade också ett konto på HP och har i två veckor tyckt det varit öken och pest men så plötsligt hände det något. Sent igår bokades en förmiddagskaffedejt med en både snygg, smart och trevlig kille :) Vi får se vad som händer sen men det var en bra kandidat! Och så jag har andra dejter inplanerade i helgen och nästa vecka. Det ska bli kul :banana:
 
Ohnej det är långt i från lätt :p

Jag har inte träffat min dejt nu sen förra tisdagen och nu börjar jag noja över att han tappat intresset, trots att han haft sin dotter nu sen i onsdags och jag jobbat så vi faktiskt inte kunnat ses..

oh - prick samma situation alltså, bara andra datum...

Fast varför jag nojar över om han har tappat intresset när jag själv inte vet om jag har ett tål att funderas över.
 
oh - prick samma situation alltså, bara andra datum...

Fast varför jag nojar över om han har tappat intresset när jag själv inte vet om jag har ett tål att funderas över.

Haha.. ursäkta att jag skrattar, men det känns som att vi kan bilda klubb :p

Det finns ett intresse från min sida, men jag vet inte riktigt vad det innebär.. vet inte om det är att jag är så jäkla försiktig som gör att jag inte vet eller om det är för att han kanske inte är mannen för mig.
 
Haha.. ursäkta att jag skrattar, men det känns som att vi kan bilda klubb :p

Det finns ett intresse från min sida, men jag vet inte riktigt vad det innebär.. vet inte om det är att jag är så jäkla försiktig som gör att jag inte vet eller om det är för att han kanske inte är mannen för mig.

Du får gärna skratta :) Jag kör på en mycket stor skopa självdistans i detta och resten tar jag med min terapeut ;)

Ja, jag undrar också. En sak som hjälpt mig är att lägga ner funderingar över huruvida personen är "personen för mig". Det bara lägger på en massa skit - förr eller senare visar det sig ju ändå tänker jag. Och som min kompis sade: Så länge det känns kul att ses, så är det väl bara att fortsätta ses och se vad som händer.

Resten ger sig ;)
 
Jag kan inte låta bli att förundras över hur lätt det är när man väl träffar rätt. Som @Voff verkar ha gjort.

Först en lång tids bottennapp och frustration och sen bara - räkmacka!?!

Själv känner jag mig mest less på hela grejen faktiskt. Jag orkar liksom inte dejta folk. Det känns bara jobbigt och ingen känns riktigt intressant. Dom som är liiiite intressanta är uppenbarligen inte intresserade av mig, så det skiter sig ändå liksom.
 
Själv håller jag på att fega ur helt. Farsan har haft sitt barn i helgen och jag har inte hört från honom sedan dess. Innan jag hade min lilla "episode" (:o:D) på dejten så frågade han om jag ville hitta på något nu i veckan. Jag tackade självklart ja. Jag skickade också ett sms i fredags angående en grej vi pratat om som han svarade på och det förekom ganska naturligt av det att jag också gav utrymme för hans helg med barnet. Så......det är väl bara att vänta o se. O_o

Efter lite messande fram och tillbaka meddelade han att det skulle ha varit fint att ses nåt i veckan men att han visst bokat upp sig helt...

Tror jag lägger det på hyllan så länge. :) Vill han ta upp tråden igen så får vi se vad som händer isåfall.
 
Jag var iväg på middagsträffen igår. Mycket skratt, samtalet flöt på som ingenting men det är absolut inget annat än en bra vän, som jag misstänkte. Känner mig ändå lite duktig som åtminstone åker iväg, jag som varit så fruktansvärt folkskygg tidigare.
 
Såg en ny version av bilselfie precis :). Kille som sitter på förarsidan med benen utanför och tar en bild inåt i bilen. Inget säkerhetsbälte dock och han hade både tröja och keps.

Det är ett intressant fenomen.

Och så tänkte jag på en annan grej: spegelselfies. Träffar man någon som man bara sett på en sådan bild så vet man inte hur den ser ut rättvänd. ;)
 
Snälla ni som ännu har konton....kan ni inte fråga några bilselfiekillar varför de fotar sig i bilen. Vore kul att jämföra svaren sen och se om de svarar samma.

Gissar att svaret mest blir "Va? är det vanligt. Det viste jag inte"

Lögn! :cool:
 
Jag hittade någon att fråga. Hoppas det kommer ett svar :) .
Han körde på "Sitta i förarsätet med bälte på men någon annan fotar från utanför passagerarsidan".

Ett par varianter på biltemat:
1.Selfie på förarplats, kläder på ;) Gärna solbrillor, oftast pilot.
2. Selfie på förarplats, solbrillor men ingen tröja
3. Selfie på passagerarplats
4. Selfie i baksätet
5. Selfie sittandes i bilen men benen utanför
6. Foto som någon annan tagit på person sittande på förarplats.
7. Sitta i bilen och se lite grym/ arg/ svår ut

Har ni sett fler?

Vad är typiska tjej-bilder @Jeffery och @pontiacfarmer?
 
Har du någon bilselfie? ;)

På den norska sidan jag är medlem på är det färre bilselfies, men våldsamt många fjällbilder och klart mer cyklister. Men det beror lite på hur den matchar också tror jag. Jag har klickat i att jag söker friluftsintresserade sportiga personer.

Jag har inga strandbilder, barnbilder eller selfies. Men en hel del utomhusbilder med olika sportaktiviteter. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 196
Senast: gullviva
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 847
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
918
Senast: Mineur
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
364
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp