Så kan det vara men de som står att de läst kan iafl skriva ett litet tack men nej tack tycker jag.Är det inte HästNet som har en värdelös meddelandefunktion? Tänker om det är den som krånglar..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så kan det vara men de som står att de läst kan iafl skriva ett litet tack men nej tack tycker jag.Är det inte HästNet som har en värdelös meddelandefunktion? Tänker om det är den som krånglar..?
Det håller jag med om.Så kan det vara men de som står att de läst kan iafl skriva ett litet tack men nej tack tycker jag.
Är tyvärr inte alltid svar på meddelanden går fram. Varit med om det vid flera tillfällen. Nån gång skickades sedan mitt svar någon månad senare. Blir lite märkligt….Så kan det vara men de som står att de läst kan iafl skriva ett litet tack men nej tack tycker jag.
Väntan på att personen ska svara är ju olidlighar kanske skrivit på en annons på hästnet.....
Fast då hade jag ringt. Vänta och se är inte min grej.Väntan på att personen ska svara är ju olidlig
Finns inget nummer, snokade upp personen på facebook och skrev där också, men tyvärr fortfarande inget svar.Fast då hade jag ringt. Vänta och se är inte min grej.
Typiskt. Man vill ju inte heller uppfattas som en stalker.Finns inget nummer, snokade upp personen på facebook och skrev där också, men tyvärr fortfarande inget svar.
ja men typ så.....Typiskt. Man vill ju inte heller uppfattas som en stalker.
Det beror på priset, kan jag tänka mig. Han är ju snart tre, så det är ju bättre än att sälja en ettåring. Någon duktig ryttare som vill prova att rida in och göra jobbet från scratch, finns säkert, men de är inte så många.Alltså, ni som kollar på hästar och annonser - finns det en marknad för en 2-årig d-ponny?
Köper folk en sådan numer eller är det bättre att rida in honom och sälja honom till våren/sommaren?
Risk att de växer över finns det ju alltid. Även med denna. Det är en Connemara-korsning.Hade det varit ett sto, hade det varit fler intresserade, tror jag. Då hade man kunna betäckt till våren, om man ville.
Men det är inte så stor marknad det heller, när jag tänker efter.
Finns det risk att ponnyn du har växer över? I så fall är nog intresset än svalare, just nu.
Jag tror allt mer att det är en enhörning jag letar snarare än en häst. Har scrollat annonser i månader och svarat på några. Var nyss en hårsmån från att köpa en som uppfyllde så gott som alla kriterier men det föll på ett mycket osäkert läge kring försäkring och lite skadehistorik som fick mig att backa ur.
Känns som att det kanske inte kommer att komma ut så mycket hästar förrän framåt våren?
Hur går det?ja men typ så.....
Nä inte ett ljud tyvärr. Så letar vidare...Hur går det?