Det var bara en av annonserna som hade nummer, den skrev jag på, skickade sms och några dagar senare lämnade röstmeddelande men de har varken svarat eller ringt upp mig. Annonsen har nu legat uppe i över 2 veckor så jag antar hästen är nära på såld om de inte svarar mig?
Den andra annonsen skrev jag på minuter efter den lags upp, de skrev specifikt i annonsen att de ville ha meddelande först och vilken information de ville att man skulle inkludera så jag följde deras instruktioner. Inget nummer att ringa på. De kanske väntar på fler svar eller tyckte inte vad jag hade att erbjuda lät så bra i jämförelse med andra svar.
Den tredje annonsen har legat uppe i månader och är en jag kommunicerade med förra året om att ta hästen på foder, ägaren hade då hittat en fodervärd redan men lovade kontakta om situationen förändrades. Det gjorde hon och sa att nu är hästen till salu. Då hade jag redan hittat min nuvarande häst så jag valde att avböja. Då annonsen fortfarande är aktiv skrev jag igen för att kolla om den blev såld. Men inget svar. Kanske hon bara glömde att ta bort annonsen eller nåt?
De här tre hästarna är i Sverige. Och alla mina meddelande har markerats som läst, det får ju en att känna sig lite extra ignorerad
Ändring, såg just att på häst nummer 3 ovan har mitt meddelande inte lästs.