Tack, lite så tänker jeg också om Wow. Är väldigt skeptisk till tex luftstoppning, jag tror dock att den går at få med annan stoppning. Har pratat med några som har Wow och dom har varit lyriska. Men jag måste erkänna att det känns mer osäkert att prova en sådan med mindre en att jag tar hit en kunnig utprovare. Så nu har jag faktiskt beställt hem en Erreplus på prov
Rööslin har jag ju älskat genom åren, men efter att jag fick diskbråck så funkar den inte
Denna hästen rör sig dessutom så mycket att jag behöver lite mera stöd.
Jag provade ingen Erreplus nu när jag letade sadel. Hade gärna provat men fanns ingen som passade mig, då jag inte vill ha för högt balvalv. Bara provsuttit en i en butik, men den kändes inte rätt för mig.
Wow kommer göra prishöjning from 1 maj så är du nyfiken på en så bör du kolla innan det datumet.
Och du kan ju välja annan stoppning. Flair, ull, latex eller kombon latex/flair. Nu valde jag detta märket då jag kunde få kortare bossa till större sits och väldigt bred kanal. Det är svårt att få till det ibland känner jag med sadlar. Vet intehur bred kanalen är i Erreplus, men inte ens kanalerna i Childeric var breda nog till min häst, och dom är ändå breda :/ ingen sadel kom ner lixom vid "stigbygelkrämpan".
Jag hade också röösli förr som jag älskade, men fick senare ont i ryggen av den :/