Vi som letar dressyrsadlar III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tråkiga svaret är ingen. Emporion är den jag tycker är mest lik i passform och sittpunkt. Men de går inte riktigt att jämföra ändå. Viktorian har en karbonbom som följer hästen på ett annat sätt och balansen för ryttaren är ganska olika.
Anade det... Kan inte riktigt försvara ett sadelinköp på 50k. Glamouren var också riktigt bra men knästöden passade inte mig riktigt, Olympian fungerade inte alls... Måste nog hitta mig en Emporio och testa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr *Länk till förra tråden* Jag rider en kompis häst och har kommit fram till att jag nog behöver köpa en egen sadel. Han har en ordo...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
12 012
Senast: Amanda_F
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 439
Senast: mackan
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 430
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025