Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kort fattat så ser man att den sluttar bakåt genom att lägsta punkten i sätet är förskjuten längre bak än den ska vara = sitter man i den så kommer du att sitta på bakvalvet. den ligger för långt fram och framvalvet ser väldigt högt ut i relation mot sadelns form.@Buck Hur ser man att den är för smal?
Är inte på sadeljakt egentligen (eftersom jag bara rider henne två dagar i veckan, inte äger henne och inte har råd med sadel egentligen), men då min kompis häst hade väldigt lik rygg och jag får köpa sadeln billigt så ville jag prova ändå.
Hur lång leveranstid?*kl*
En dröm har gått i uppfyllelse!!
Har idag skickat iväg beställningen på min nya måttade Childeric DI med DAC-kåpor, anatomiskt säte (memoryskum), paddade kåpor och namnskylt .
Provred en uppsättning Childeric-sadlar i fredags, hästen kändes lika härlig som vanligt i alla, tills vi kom till denna sadeln... Wow vilken känsla!!! Hon bara började DANSA under en
Provade om dom sadlarna som låg bäst en gång till - och känslan var densamma. Trevlig med alla sadlarna, gudomlig i denna!
Ingen tvekan trots att jag planerat in att prova fler andra märken till helgen/nästa vecka. Strök det och istället gått igenom så att sadeln blir så identisk med provsadeln som möjligt. Det enda jag har ändrat är att jag ej tar kåpförstärkning samt helsvart istället för brun.
Jag är kär
8 veckorHur lång leveranstid?