Och en till från insidan (där låset syns):
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller hur! Jag fick den av min moster. Det är nåt som min morfar köpt begagnat, den är en bra bit över hundra år. Älskar den!Hörnskåpet skulle jag nästan kunna ta färjan och sno på stuts! Så fint!
Den är jättevacker.
Så pass alltså? Kul!
Tack!
Jag instämmer till viss del med @Fruentimber, jag placerar den tidigt till mitten av 1800-talet men som sagt, utan målningar är det svårt att veta mer exakt. Gammal (dvs antik) är den utan tvekan.
Jag undrar om det är ungefär samma ålder på min med, om det nu går att avgöra på de lite dåliga bilderna från min mörka vind? Jag tänker t.ex. att järnet runt nyckelhålet har ungefär samma form som vissa av beslagen på @TantAgda s kista? Får väl försöka ta mig upp där någon dag och kolla på den lite noggrannare. Det är "lite" bökigt bara för det krävs en stege för att komma upp i luckan. Bara trappstegen räcker inte till.....Jag instämmer till viss del med @Fruentimber, jag placerar den tidigt till mitten av 1800-talet men som sagt, utan målningar är det svårt att veta mer exakt. Gammal (dvs antik) är den utan tvekan.
Den stolsmodellen gillar jag skarpt.Jag har massor av möbler som inte är nya. Köksbordet med stolar köpte jag i somras
Visa bifogad fil 83177
Vad fint!Jag har massor av möbler som inte är nya. Köksbordet med stolar köpte jag i somras
Visa bifogad fil 83177