Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade ett soffbord i teak.
Dottern 15 år i förrgår:
Men så coolt alltså!Sen har vi då paradmöbeln ägget! Jag älsk, älsk, älskar det
Ja och ett soffbord i teak
Visa bifogad fil 83186
Vad tror du om min? Framför allt kanske, vilken färg har den haft från början eller är den bara avflagen? Kanske någon som börjat skrapa av den för vitmålning (hujeda mig!!)? Den är tung som ett as (och full med barnspel och sådant kul!), men jobbig som soffbord eftersom locket inte är helt plant tyvärr. Även om den har agerat soffbord här också.Jag instämmer till viss del med @Fruentimber, jag placerar den tidigt till mitten av 1800-talet men som sagt, utan målningar är det svårt att veta mer exakt. Gammal (dvs antik) är den utan tvekan.
WOW ett ÄGGSen har vi då paradmöbeln ägget! Jag älsk, älsk, älskar det
Visa bifogad fil 83186
Visst är det underbart. Jag fick det av en kompis strax innan jul.WOW ett ÄGG
Nu blev jag väldigt avundsjuk!!
Hur får man tag på ett sådant? Den är ju skitcool!Visst är det underbart. Jag fick det av en kompis strax innan jul.
Har så fina tavlor som jag fått men har rejäla betongväggar eller smulig gips så går inte att sätta upp.
Åh wow! Jag vill också ha ett ägg nu!
Kompisen fick det av sin pappa. Han hade köpt två men de levererades i omgångar och är så svåra att få in iom att de är 97 breda behöver man ta ner dörrkarmar. Det orkade han bara göra en gång, så när ägg nr 2 kom hamnade det hos kompis eller snarast i hennes garage för de fick inte heller in det. Så hon frågade om jag ville ha det och jag sa givetvis ja. Jag har dubbeldörr vid altanen så det gick in där. Det har 5 högtalare i sigHur får man tag på ett sådant? Den är ju skitcool!
Men så häftigt det är! De borde verkligen göras nu!Kompisen fick det av sin pappa. Han hade köpt två men de levererades i omgångar och är så svåra att få in iom att de är 97 breda behöver man ta ner dörrkarmar. Det orkade han bara göra en gång, så när ägg nr 2 kom hamnade det hos kompis eller snarast i hennes garage för de fick inte heller in det. Så hon frågade om jag ville ha det och jag sa givetvis ja. Jag har dubbeldörr vid altanen så det gick in där. Det har 5 högtalare i sig
Oklart var pappan hittat dom
För tunga tavlor så de vågar jag inte provaSka ju finnas krokar som man varken behöver borra eller spika upp
Sen har vi då paradmöbeln ägget! Jag älsk, älsk, älskar det
Visa bifogad fil 83186
Åh tack! Jag stickar mössor åt min kollegas tvillingar just nu. Först fick han en mössa, då knyckte hans sambo den, stickade jag en åt henne också och nu har deras tvillingar knyckt båda mössorna. Så tja…Agget ar super haftigt ... Men MOSSAN! SA himla FIN!