Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va faaan! Jobbdatorn funkar inte.. Skärmen helt svart. Den funkade ju nyss! Va sjutton gör jag nu.. Alla kontaktuppgifter till it ligger på skrivbordet (alltså på datorn). Har provat starta om flera gånger men skärmen förblir svart. Kan ju inte jobba utan datorn!

Här var det två grader när jag körde till jobbet vid kvart i fem.

Aramis har bestämt sig för att runda tunnor inte duger att dricka ur så de vältes per omgående. Nu står det en fyrkantig, skurad och fylld, i lilla hagen så jag hoppas att han låter den vara ifred. När det är så här varmt känns det ju ändå lite halvbra att de kan dricka då och då ;)

Fan nu såg jag denna fåtölj ...

C6FE3303-1C8E-48FB-8545-E1F8A3AF3B91.webp

Jag önskar vi kunde köpa möbler. Eller egentligen inte. Eller jo. En mysig soffa!!

Vi hyr möblerat och det finns inget förråd stort nog att skuffa undan soffan som tillhör huset.... suck

Varit på lektion. Fick sitta och lyssna på min uppladdade muntliga redovisningen och självklart så fick jag komplettera lite muntligt på plats men det gick bra :)
Han ska betygssätta den så fort han kan, men det verkar som jag är godkänd. Vågar jag hoppas på ett D iaf :nailbiting:

Har 1 uppgift kvar att göra denna veckan och han sa att jag inte behövde göra något prov på plats för han vet var jag ligger och vill ha betygssamtal nästa vecka :nailbiting:
Men, han frågade om vi inte syns till Svenska 3 (C) till hösten. Det kändes faktiskt riktigt roligt att höra! :)

Vad ar "taco fars"? Vi (och mexarna) anvander vanlig fars. :confused:

@tornblomma Super snyggt! Absolut den bla skarmen och den foten till ... tillsammans med "bordell lampan" :p och kokstapeten blir det urlackert. :cool:
som sagt taco färs kan vara gjort av nötkött och med tacokryddor. Men det kan även vara så att man valt lite andra ingredienser

E7A2A536-5122-41C4-A09E-F0CA233A1151.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka