Jomen visst känns det mysko att vara glad för en sån sak men ändå.Känns galet att säga grattis egentligen men ändå rätt.
Och en superbra handläggare.
Så sista april om fem år så heja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jomen visst känns det mysko att vara glad för en sån sak men ändå.Känns galet att säga grattis egentligen men ändå rätt.
Jomen visst känns det mysko att vara glad för en sån sak men ändå.
Och en superbra handläggare.
Så sista april om fem år så heja
Skjuta upp knappen gör väl bara att bladet döljs,stick in nageln under knappen o lyft så släpper piggen som håller rakbladet.Känner mig rejält idiotisk idag. Försöker byta blad på skrapan till spisen och fattar inte hur man gör Jag känner att jag kan skjuta upp en knapp men även när jag gör det så får jag inte ut bladet!
Skjuta upp knappen gör väl bara att bladet döljs,stick in nageln under knappen o lyft så släpper piggen som håller rakbladet.
Bild??Nej, jag måste skjuta upp knappen så rakbladet visar sig. Gah! Fattar bara inte hur det fungerar.
KramPonnyns utdömningspapper kom i dag. Jag har väntat på dom, jag visste ju att dom skulle komma, ändå kändes det som en riktig käftsmäll att öppna och läsa
35 minuter kvar på jobbet. Biter ihop och håller mig sysselsatt efter bästa förmåga.
Jag har inte lust med sånt här, jag vill inte men jag måste
❤❤Ponnyns utdömningspapper kom i dag. Jag har väntat på dom, jag visste ju att dom skulle komma, ändå kändes det som en riktig käftsmäll att öppna och läsa
35 minuter kvar på jobbet. Biter ihop och håller mig sysselsatt efter bästa förmåga.
Ponnyns utdömningspapper kom i dag. Jag har väntat på dom, jag visste ju att dom skulle komma, ändå kändes det som en riktig käftsmäll att öppna och läsa
Ponnyns utdömningspapper kom i dag. Jag har väntat på dom, jag visste ju att dom skulle komma, ändå kändes det som en riktig käftsmäll att öppna och läsa
Bild??
Buke kanske kan hjälpa till. Skär dig inte bara.
Skärt dig alltså?Försent. Ska lägga upp några bilder senare ikväll.
Beror väl på hur gammal personen är nu? 6 år eller vuxen är ju skillnad.Jag funderar på hur vanligt det är att man behåller finsk brytning i sitt tal om man lärt sig svenska som fyraåring.
Jag är 44 . Det var en som var förvånad idag att jag inte bryter på finska. Finska är nämligen mitt första språk, men det har jag nästan glömt bort vid det här laget. Jag kan bara hjälpligt tyda en finsk text och talar aldrig språket längre.Beror väl på hur gammal personen är nu? 6 år eller vuxen är ju skillnad.
Vad det gäller brytning och dialekt kan ju en del lätt prata det om den pratat med någon som har den nyligen, ett telefonsamtal kan räcka för mig så inser jag själv ibland att jag tagit fram "gammal dialekt" utan att reflektera över det.