Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syr ihop nya byxor till sparven efter att ha städat av mitt pysselbord ordentligt. Det är verkligen en rätt härlig känsla av att få lägga saker på sina utvalda platser, även fast jag hade full koll även på mitt tidigare kaos. Nu återstår det att se hur lång tid det får hålla sig snyggt
Det är inget skönt ute nu, kallt.
Efter lunch blir det snöblandat blött som kommer ner extremt onödigt, solen har ju gjort några desperata försök att få vara med men den verkar ha det tufft som det ser ut nu ett par dagar
När jag var yngre fick jag ett vykort av min mamma där det stod "Ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Jag hade det inte särskilt städat på mitt rum(O)organiserat kaos är bästa inspirationen.
Seriöst läste jag en artikel om städat eller stökigt skrivbord på arbetsplatser och om mitt minne inte sviker så var tydligen det röriga bättre?
Nu var det förvisso ett gäng år sedan men jag tror knappast forskningen kommit fram till något nytt i ämnet och skulle dom ha akut behov av att kolla det så vet jag iaf. vilket skrivbord jag kan stå till tjänst med.
/hallonsaft fd. scout: Alltid redo!
(allt för forskningen, klart jag ställer upp liksom)
När jag var yngre fick jag ett vykort av min mamma där det stod "Ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Jag hade det inte särskilt städat på mitt rum
11500?????????????? jag bytte just passatens 2 fjädrar på vä sida,4200:- (inkl däckbyte,lampbyte parkeringsljus ),kolla en annan verkstad.Kommer få leva på luft denna månaden. typ...
Förra veckan small det till i bilen när jag svängde ut från en parkering. det lät precis som att en fjäder smätte iväg, något metalliskt. Sedan har det skrapat lite när jag kör, och framförallt när man gör "långa", ej branta vänstersvängar - låter som hjullager....
Lämnade in den imorse och; vänster framfjäder hade gått av (=ljudet) och ett hjullager var dåligt (skrapandet) = byte av två fjädrar (eftersom man byter båda) och ett hjullager. 11500kr.....
Just det, ska köpa nya sommardäck med.
Kommer få leva på luft denna månaden. typ...
Förra veckan small det till i bilen när jag svängde ut från en parkering. det lät precis som att en fjäder smätte iväg, något metalliskt. Sedan har det skrapat lite när jag kör, och framförallt när man gör "långa", ej branta vänstersvängar - låter som hjullager....
Lämnade in den imorse och; vänster framfjäder hade gått av (=ljudet) och ett hjullager var dåligt (skrapandet) = byte av två fjädrar (eftersom man byter båda) och ett hjullager. 11500kr.....
Vad har du för bil? lät väldigt dyrt.Kommer få leva på luft denna månaden. typ...
Ford.Vad har du för bil? lät väldigt dyrt.
Känns galet att säga grattis egentligen men ändå rätt.Jag är beviljad skuldsanering
Så jäkla glad.
Nu ser jag ett ljus i tunneln