Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20180402_190245.webp

Han var skitfin att rida idag.

Men nu har jag precis stängt stalldörren och gråtit en skvätt. Han finns bara kvar till fredag.

Snart dags för barnet att lägga sig. Jag har lite grejer att fixa med innan även jag ska sova.
Imorgon ska jag jobba igen men inte som vanligt. De kommande fem dagarna ska jag nämligen gå introduktion på en ny tjänst :)
Har du fått en ny tjänst eller är det för att gå in extra på den?
Och eftersom jag är lite nyfiken av mig, så undrar jag vad det är för skoj tjänst? ;)

Jag tror det är bra för dig att lätta på din börda, inte för jag är nyfiken men jag har en grop på gården utanför och vill gärna veta om det är något speciellt man bör passa sig för? :angel:
Nja, bara om du märker att gropen allt oftare är under dig, då är det något som börjar bli mystiskt. Gropen hos @athena_arabians gillar att lägga sig precis där jag ska gå så att jag liksom kliver i luften och dunsar ner i gropen. Det eskalerade när jag hotade med att fylla igen den också :meh:

Nja, bara om du märker att gropen allt oftare är under dig, då är det något som börjar bli mystiskt. Gropen hos @athena_arabians gillar att lägga sig precis där jag ska gå så att jag liksom kliver i luften och dunsar ner i gropen. Det eskalerade när jag hotade med att fylla igen den också :meh:
Tack :love:
Jag ska vara uppmärksam på den sorten, låter som en läskig typ av gropar. Är dom mest aktiva dag eller natt? ska jag tänka Gremlings akta för vatten? :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar