A
Anders
Låter klokt, bra läge att sälja/byta ned sig i Stockholm skulle jag troYes! Vill köpa ngt utomlands är tanken! Vill inte bo i Sverige under vintern! Men ändå najs att ha en "bas" liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter klokt, bra läge att sälja/byta ned sig i Stockholm skulle jag troYes! Vill köpa ngt utomlands är tanken! Vill inte bo i Sverige under vintern! Men ändå najs att ha en "bas" liksom.
Låter klokt, bra läge att sälja/byta ned sig i Stockholm skulle jag tro
Tre meter upp ! Jag säger bara: SVINDEL !!Nej ingen kommer se den, den är liksom tre meter upp! Man ser bara loftets undersida. Detta ser jag som en mycket stor fördel Nu travar folk alltid in i sovrummet på fester för att kolla på klädställningarna och får den obäddade sängen som bonus
Kan köra Buke-fest. En in en ut
❤❤❤Visa bifogad fil 13022
Han var skitfin att rida idag.
Men nu har jag precis stängt stalldörren och gråtit en skvätt. Han finns bara kvar till fredag.
Tre meter upp ! Jag säger bara: SVINDEL !!
Du bör nog lägga en madrass nedanför för säkerhets skull. Då kan du ligga på den om du inte klarar att ta dig upp, alternativt trilla ner på den ifall du kommer upp men inte klarar av att stanna kvar......Jag är mer:
1. Tänk efter en krogkväll, kommer man överleva att klättra upp?
2. Tänk om man ramlar ner?
Men man bör kanske tänka: YOLO på den?
Du bör nog lägga en madrass nedanför för säkerhets skull. Då kan du ligga på den om du inte klarar att ta dig upp, alternativt trilla ner på den ifall du kommer upp men inte klarar av att stanna kvar......
Äh. Som alkoholanstruken kan man slagga i soffan.Jag är mer:
Äh. Som alkoholanstruken kan man slagga i soffan.
Du funderade väl på ny soffa? Krogen löst!Jag är mer:
Oh my god - gav jag just precis nyss ett argument FÖR minilägenhetenSant! Är ju inte så lång heller
Har du fått en ny tjänst eller är det för att gå in extra på den?Snart dags för barnet att lägga sig. Jag har lite grejer att fixa med innan även jag ska sova.
Imorgon ska jag jobba igen men inte som vanligt. De kommande fem dagarna ska jag nämligen gå introduktion på en ny tjänst
Har du fått en ny tjänst eller är det för att gå in extra på den?
Och eftersom jag är lite nyfiken av mig, så undrar jag vad det är för skoj tjänst?
Kul - Grattis!Det är ytterligare en tf-tjänst Tjänsten är som klienthandläggare, om det säger så mycket?
Kul - Grattis!
Nja, bara om du märker att gropen allt oftare är under dig, då är det något som börjar bli mystiskt. Gropen hos @athena_arabians gillar att lägga sig precis där jag ska gå så att jag liksom kliver i luften och dunsar ner i gropen. Det eskalerade när jag hotade med att fylla igen den ocksåJag tror det är bra för dig att lätta på din börda, inte för jag är nyfiken men jag har en grop på gården utanför och vill gärna veta om det är något speciellt man bör passa sig för?
TackNja, bara om du märker att gropen allt oftare är under dig, då är det något som börjar bli mystiskt. Gropen hos @athena_arabians gillar att lägga sig precis där jag ska gå så att jag liksom kliver i luften och dunsar ner i gropen. Det eskalerade när jag hotade med att fylla igen den också
Sommarkvällar. Sådär runt en vecka in i juli. Morgonen efter är den oftast snällareTack
Jag ska vara uppmärksam på den sorten, låter som en läskig typ av gropar. Är dom mest aktiva dag eller natt? ska jag tänka Gremlings akta för vatten?