Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackGrattis på födelsedagen!!
Strongt jobbatTränat klart för idag. 2.8 km joggingtur, ridning, stängsling och nu 10 minuter högintensiv styrketräning. Jag kommer inte kunna gå imorgon!
Vad blev det för gott?Proppmätt efter ha ätit på Pong
Asiatisk buffénStrongt jobbat
Vad blev det för gott?
@athena_arabians har fantastisk utsikt! men jag tror att backens lutning ökar med alkoholintag
Dessutom så är det en specifik grop som förföljer migHelt klart!
Behöver man ens en dammsugare? Kan man inte liksom vippa runt lite bara? Har nog ändå inte ens plats för en dammsugare
Jag tror det är bra för dig att lätta på din börda, inte för jag är nyfiken men jag har en grop på gården utanför och vill gärna veta om det är något speciellt man bör passa sig för?Dessutom så är det en specifik grop som förföljer mig
Tack!Strongt jobbat
Vad blev det för gott?
Hur stor är den? Antar att det är enrummare? Det enda nackdelen jag kan tänka mig är dels avsaknad av förvaring - positivt, du måste rensa i garderoben vilket ger orsak att köpa nytt Plus putsning av fönster och rengöring av taket/taklampa För en stor taklampa måste du ha!!! Hur är det med ljusinsläppet så du inte sitter i mörker på vinter.
Men allvarligt, om du är kär och magkänslan är rätt, köp!!! Nu är ju bomarknaden inte lika galen som tidigare.
Läget då? Skulle du trivas bättre på denna adressen?Yes det är en etta! Dock med sovloft så det kändes hyfsat bra med plats i "allrummet". Måste leja för fönsterputs och städ, det är jätteljust, bra ljusinsläpp, fönster med spröjs och extra höga. Kaos kommer slå ihjäl mig. Men jag lejer även där jag bor nu.
Kommer byta ner mig storleksmässigt, men vill resa och kanske bo delar av året utomlands, kanske köpa nåt på sydligare breddgrader.
Läget då? Skulle du trivas bättre på denna adressen?
Yes det är en etta! Dock med sovloft så det kändes hyfsat bra med plats i "allrummet". Måste leja för fönsterputs och städ, det är jätteljust, bra ljusinsläpp, fönster med spröjs och extra höga. Kaos kommer slå ihjäl mig. Men jag lejer även där jag bor nu.
Kommer byta ner mig storleksmässigt, men vill resa och kanske bo delar av året utomlands, kanske köpa nåt på sydligare breddgrader.
Så du säljer en större lägenhet och köper en mindre?Kommer byta ner mig storleksmässigt, men vill resa och kanske bo delar av året utomlands, kanske köpa nåt på sydligare breddgrader.
Så du säljer en större lägenhet och köper en mindre?
Så du måste bädda sängen varje gång du har gäster?