Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver man ens en dammsugare? Kan man inte liksom vippa runt lite bara? Har nog ändå inte ens plats för en dammsugare :cautious::rofl:

Hur stor är den? Antar att det är enrummare? Det enda nackdelen jag kan tänka mig är dels avsaknad av förvaring - positivt, du måste rensa i garderoben vilket ger orsak att köpa nytt :angel: Plus putsning av fönster och rengöring av taket/taklampa :crazy: För en stor taklampa måste du ha!!! :D Hur är det med ljusinsläppet så du inte sitter i mörker på vinter.

Men allvarligt, om du är kär och magkänslan är rätt, köp!!! :up: Nu är ju bomarknaden inte lika galen som tidigare.

Hur stor är den? Antar att det är enrummare? Det enda nackdelen jag kan tänka mig är dels avsaknad av förvaring - positivt, du måste rensa i garderoben vilket ger orsak att köpa nytt :angel: Plus putsning av fönster och rengöring av taket/taklampa :crazy: För en stor taklampa måste du ha!!! :D Hur är det med ljusinsläppet så du inte sitter i mörker på vinter.

Men allvarligt, om du är kär och magkänslan är rätt, köp!!! :up: Nu är ju bomarknaden inte lika galen som tidigare.

Yes det är en etta! Dock med sovloft så det kändes hyfsat bra med plats i "allrummet". Måste leja för fönsterputs och städ, det är jätteljust, bra ljusinsläpp, fönster med spröjs och extra höga. Kaos kommer slå ihjäl mig. Men jag lejer även där jag bor nu.
Kommer byta ner mig storleksmässigt, men vill resa och kanske bo delar av året utomlands, kanske köpa nåt på sydligare breddgrader.

Yes det är en etta! Dock med sovloft så det kändes hyfsat bra med plats i "allrummet". Måste leja för fönsterputs och städ, det är jätteljust, bra ljusinsläpp, fönster med spröjs och extra höga. Kaos kommer slå ihjäl mig. Men jag lejer även där jag bor nu.
Kommer byta ner mig storleksmässigt, men vill resa och kanske bo delar av året utomlands, kanske köpa nåt på sydligare breddgrader.
Läget då? Skulle du trivas bättre på denna adressen?

Så du måste bädda sängen varje gång du har gäster? :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar