Varit ute i trädgården för tredje gången idag och fixat lite till. Imorgon väntas snö igen men då slipper jag å andra sidan jobba i trädgården
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag VET - imorgon ser inte så bra ut... Får nog plocka in krukorna i natt så de inte fryser. Men från och med onsdag ska det bli 10-13 grader varmt, så DÅ kommer våren (hoppas jag) !!Jaså? Vi får snö imorgon igen
Vi ska ha 16 grader på söndag Måste hinna till en handelsträdgård innan dess baraJag VET - imorgon ser inte så bra ut... Får nog plocka in krukorna i natt så de inte fryser. Men från och med onsdag ska det bli 10-13 grader varmt, så DÅ kommer våren (hoppas jag) !!
Vad kul! Köp eller hyres?Kan inte skriva på Facebook än så skriver av mig här.
Ska skriva papper på en liten gård imorgon eller på onsdag. Så glad och så kul att få ha hästarna hemma sen
Den som påstod att man inte kan köpa lycka har uppenbarligen aldrig köpt sig en premiumlicens på en site för fonter . Här ska laddas ner så att fiberkabeln brinner!
Fyra meter ! Precis dubbelt så högt i taket som i mitt lilla torp .Har sån hjärtklappning nu. ÄLSKADE lägenheten. Kanske potensiellt den nya lägenhetsgarderoben? Kände liksom att allt kändes rätt. 4 meter takhöjd, alla originaldetaljer, lant-kök med nån slags ostindien-aktigt kakel. Minimal, dekadent, men social och öppen. Man kan sitta vid ett stort runt bord och vina, lyssna på bra musik och glo på omgivningarna utanför. Man även igga i soffan och titta ut över hustaken och har utsikt över vatten nedanför.
Kan se mellan fingrarna att den är minimal. Tänker att det är bara positivt. Jag kan ligga i soffan och ställa vinglasen på fönsterbrädan höhö. Nackdelen är att det typ inte finns någon förvaring, men jag får begrava mig under högar av kläder och man har ju fyra meters takhöjd att stapa skorna på tänker jag!
Amen to that!Jag brukar säga att den som tror att man inte kan köpa lycka köper fel saker
Fyra meter ! Precis dubbelt så högt i taket som i mitt lilla torp .
Det kan absolut vara fördelar med att bo litet. MYCKET mindre yta att städa ! Du kanske till och med kan damma hela lägenheten liggandes på soffan . Men problemen med förvaring känner jag igen - det är definitivt en nackdel med att bo på liten yta.
Robotdammsugare Tar minimalt med platsBehöver man ens en dammsugare? Kan man inte liksom vippa runt lite bara? Har nog ändå inte ens plats för en dammsugare
KöpaVad kul! Köp eller hyres?
Hur liten är lägenheten egentligen?? Alltså arean - inte volymen - då......Behöver man ens en dammsugare? Kan man inte liksom vippa runt lite bara? Har nog ändå inte ens plats för en dammsugare
Fick rapport att en varg gått över vägen invid min tomt vid lunchtid. Attans att jag inte tittade ut genom fönstret då. Har en rejäl åker utanför fönstret som den tydligen gick rakt över.