Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Åh jag hatar djur. En hagkompis är och gnager och smakar på prinsesshåret Nu är det glest som sjutton nertill och fattas 5 cm längsmed mankammen. Nu överväger jag att antingen klippa den superkort eller stubba. Känns så jäkla trist, jag älskade manen. Men nu ser hon ju för sorglig ut. Vad tycker ni? Envisas med att spara eller kapa?
Låter som dina hästar har börjat fälla Jag har återigen upptäckt nackdelarna med fleecetröja i stallet
kl
Blev en sväng till ridhuset idag. Det gick väl...sådär. Hästen var pigg och ville helst racea runt och bocka Men stundtals gick det helt okej.
Men. Jag har såna problem med tyglarna! Får ingen styrsel på hur jag ska hålla dem, eller jo, men rider jag en stund så blir det fel igen och så får jag ta om taget i tyglarna. Tror delvis det beror på att jag nog tar lite för mycket i handen så att han krullar ihop sig och vips har jag tre meter tyglar i knät Är väl bara att träna tror jag! Attans att det ska vara så svårt att rida