Vi med valpar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SandraW89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 287
  • Visningar Visningar 31 307
Sv: Vi med valpar

Jippie! Jag fick till det (efter många om och men :D)

En kväll på stranden med en Häxa på 15 veckor och en matte bakom kameran...
29539952.jpg
[/url][/IMG]

Det blå ögat...

Senast ändrad:

Kl*

Nu tycker jag det är dags för en liten uppdatering och även försöka få liv i tråden igen ^^

Atlas är nu 11 veckor men bli 12 nu på måndag. Har blivit en tuff och väldigt framåt kille. En helt underbar liten valp som jag älskar:love:
Lite nya bilder

15312_1255811483.jpg

64821_1255806133.jpg

Min häst, jag & Atlas som satt helt avslappnat i min famn och tyckte utsikten va jätte häftig =)
56666_1255806073.jpg

Knapplån.

Min lilla valp börjar bli stor nu, och får väl snart lämna tråden! Hon är i samma höjd som sin mamma nu, och hela 5½ mån gammal.
Underbar, men fortfarande en riktig terrorist.

monster5man.JPG

monster5man2.JPG

monster5man3.JPG

monster5man4.JPG

monster5man5.JPG

Och när hon är seriös så är hon rätt fin faktiskt!

DSC-0367.jpg

29699459.jpg

Min lilla Hugo som nu är ca 4 månader. Han är världens duktigaste med allt och i veckan fick han sin första trimning :)

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
423
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 692
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 542
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka