Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hon tillgång till hela rummet/lägenheten/huset på nätterna? I så fall tycker jag att du ska börja med att begränsa hennes utrymme, t.ex. med en hage av kompostgaller runt hennes bädd. Om min lille får springa fritt överallt så sker det definitivt olyckor på nätterna (har hänt någon gång när jag somnat på soffan) men när han sover i sin hage eller med mig i sängen är det inget problem. Sen vet jag inte hur länge du sover, hon kanske helt enkelt inte klarar av att hålla sig så många timmar?
Min valp är jätteduktig med rumsrenheten på dagarna när jag håller koll på henne men på nätterna funkar det inte alls. Det finns alltid både kiss och bajs på golvet på morgonen när jag vaknar.
Hon förstår nog inte alls det här med att det ska göras ute helst för hon kan sätta sig precis bredvid mig och kissa inne. Hur får jag henne att förstå? Jag berömmer alltid när hon kissar eller bajsar ute.
grattis! ser fram emot bilder när den blivit lite större och sötare![]()
Grattis saddi!!
Lite tidigt ute kanske men om ca 3 veckor, och om hon går igenom besiktningen, så kommer denna tik hem till mig
![]()
Poserande i famnen på min kompis =)