Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Så otroligt nussigt med valpar! Tiden går snabbt och min valp är nu stor och ståtlig 7-månaders odåga. Vacker som en dag och helt underbar. Enligt uppfödaren hennes näst finaste (varit uppfödare i flera årtionden), men rampigaste kull
Jag har en cocker spaniel valp på 4 månader. En underbar liten kille som är hur go och glad som helst . Han är i stort sätt helt rumsren, varit torr på natten sen han kom för 1 månad sedan. Han går i koppel bra, kan sitt, ligg och inkallning
Björne fyllde ett år den 11 november Han äter fortfarande valpfoder och han var ju faktiskt "riktig valp" tidigare iår!
Han fick ett Hurtta värmetäcke i födelsedagspresent. Det är dom senaste bilden jag har på honom. Måste verkligen bli bättre på att fotografera honom!
Ja då känns det som att jag hör hemma här då
Här är min lilla 13 veckors Aussie/Golden valp. Hur tuff som helst. Näst intill rumsren. Kissat inne 1 gång på 3 veckor.
Lydnad är så himla roligt, han kan redan sitt, ligg, tass, stanna, vänta, kryp. Dessutom går han fint i koppel och går riktigt fint
lös, börjar förstå innerbörden att gå fot. Han ÄLSKAR att jobba, tycker det är hur kul som helst =)
Åh vilken mysig tråd Jag har en liten mops som snart blir fem månader! Han är sååå duktig. Kan inkallning med störning, sitt, ligg, vacker tass, vänta och varsågod.
Har en chihuahua hane på 13 veckor, Neo världens gulligaste och följer vart jag än går, sover PÅ mig på nätterna, helst hängandes över nacken! Har bara haft honom i 1 vecka men är nästan rumsren och kan än så länge sitt Sitte gärna och kollar på tv när vi ska sova, så ibland får jag stänga av den för att han ska kunna sova på kvällarna haha!
Tyvärr måste jag meddela att min Mini inte längre finns i livet, då han för inte allt för länge sedan som liten unghund blivit tagen av en modell stor rovfågel
Innan detta tragiska hände fick vi dock hem en helfransk fauvavalp: Nappe, som vi hoppas mycket på..
Nu är ju iofs denna bild lite gammal, men han är sig rätt så lik.
Jag har införskaffat mig en liten till Chihuahuakille
Han har ett underbart temprament men tyvärr en väldigt känslig mage och det har varit mycket problem med honom första tiden pga det. Nu börjar vi dock få ordning på det men han går på specialfoder och kommer nog att få göra det ett bra tag framöver
Hundavel & Ras Haha, jag tänkte att ni får försöka reda ut den eventuella konflikten er emellan, inte valpsituationen. Jag hade varit förbannad. (aka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.