Vi med valpar i år

Sv: Vi med valpar i år

Söt är han, men med aklimatiseringen kom en riktig liten satunge (vilket han snart lystrar till :devil:). Så frågan är hur många sekunder du står ut ;)

(Även om du är världens tålmodigaste och mysigaste :D)

På fredag hämtas han hem!! :bump: Ska strax dit och pussa på honom igen. :D

38125_1483604461269_1568595648_1202988_3569842_n.jpg

Pussa från mig också!!! :love:

Nu har vår lilla Sasha kommit hem. Hon har varit hos oss sedan i måndags och dagarna går åt att passa och snusa och busa :laugh:. Hon har ju sin mamma hos sig också så det är lite skillnad mot när man bara har en att ta hänsyn till. Vissa saker är enklare och vissa saker är svårare helt enkelt.

0020.jpg

Fler bilder finns på min blog: http://toweokashi.wordpress.com

Nej men, vilket ansikte!!!!!!! Ni kommer inte att kunna säga "nej" till NÅNTING!

Det kan jag göra på torsdag då vi ska dit och pussa bebbarna hejdå (vissa åker redan på torsdag då de fyller 8 veckor, dock måste vi jobba på fredag så vi hämtar efter jobbet :))

Inte många dagar kvar nu.... :bump:

Alla ni valpköpare där ute...
vad har ni köpt och laddat upp med inför valpens hemkomst?

(Måste finnas någon mer än jag som är helt shopping-galen till vovven :angel:)

Halsband
Koppel
Bädd
Klicker
Mat
Godis
Kammar
Skålar
Klosax
Leksaker

Det är det jag kommer på nu, men har för mig att jag köpte mer redan från början... Halsband och mat för första tiden fick vi även av uppfödaren.
Egentligen är det bättre att shoppa loss när hunden är vuxen sen. Både skålar, bädd och ett par halsband är urvuxna nu ett år senare.
Reflexer är också bra att ha, det är mörkt på kvällarna redan nu.

Försäkring

Skenet bedrar, en sekund senare så flyger hon fram som ett monster med uppspärrade ögon och huggtänder! :D

Nu är Van Der Bach "Basse" här! :love::bump:

Uppdaterar med bilder om någon dag..ska hinna ta korten och lägga in dom ;)
(Men herregud va mysigt det är att ha tillgång till valpmagen! ;)

*kl*

Igår blev vår lilla Milah 16 veckor och imorgon ska vi iväg till Ransäter på utställningen och träffa hennes mamma. Tyvärr får man ju inte ta in henne på området eftersom hon inte är 4 månader än. :cool:

Och på söndag ska vi på första kursen med henne! :)
Ska försöka fixa kamerasladd så jag kan lägga ut bilder på henne också. Tråkigt att inte kunna visa sötnosen :D

Knapplån.

Jag slänger in en bild på min underbaring som jag hämtade igår efter lång tids sökande efter "den rätta" :)

40711_417330183785_633013785_4893255_6374949_n.jpg

Hej tänkte smita in i tråden. Har en liten cavalier tik som har hunnit fylla 4 månader, hon heter Blanquita men kallas för Blanca:)

Här är några bilder från när hon var lite mindre
Blanca 8 veckor
P1010036.jpg

P1010195.jpg

Blanca i stugan för 3 dagar sen:)
300710007copy2kopiera.jpg

Ute i skärgården
DSC01346.jpg

Vilken snygging! :love:

Jag överdriver som vanligt och har nu 2 valpar hemma :angel: Milah på 4 månader som jag berättat om förut men nu även en lillebrorsa på 9 veckor. Bestämde mig för att ha två samtidigt för att ha "avklarat" valp perioden och kunna börja träna dem samtidigt senare. Visst att det kommer bli lite kämpigt i mellan åt med tonårsperiod m.m. men bättre såhär när de får växa ihop eftersom båda är raser som kan ha lite problem med att släppa in andra hundar i flocken senare..

MÅSTE fixa kamerasladd så jag kan visa upp mina gullungar! :love:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 909
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 047
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: Disen
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 463
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka