Nu har jag lagt ut annons på den andra lösdriftsplatsen i stallet. Så himla drygt att bara ha tid, råd och ork med en egen häst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars kan du få en av migNu har jag lagt ut annons på den andra lösdriftsplatsen i stallet. Så himla drygt att bara ha tid, råd och ork med en egen häst
Annars kan du få en av mig
Ja @the_connemara kommer ha min ångest också då, skönt att kunna dela den@Hippocampus du får flytta längre söderut, så kan din fånghäst bo hos @the_connemara och de andra två hos mig.
Vad hände med hans nya kompis? Förstår precis vad du menar. Jag är så himla less ibland att jag typ vill hitta ett eget stall att ordna så jag kan ha lösdrift etc men då måste jag ha råd med två hästar själv. (Och tid och ork).Nu har jag lagt ut annons på den andra lösdriftsplatsen i stallet. Så himla drygt att bara ha tid, råd och ork med en egen häst
Vad hände med hans nya kompis? Förstår precis vad du menar. Jag är så himla less ibland att jag typ vill hitta ett eget stall att ordna så jag kan ha lösdrift etc men då måste jag ha råd med två hästar själv. (Och tid och ork).
@the_connemara du vet vad det betyder då? Arbete och kall pizza om inte pizzagubbarna ännu lärt sig dialekten!NU hörrni! Nu har de ÄNTLIGEN börjat snickra förskaling till betongplattan till stallet!
Dvs jag kan faktiskt börja planera själva byggandet, och med lite tur kanske det går att starta upp så smått under påsklovet... Och om man ska se positivt på det så är fördelen med en 4 månaders försening i byggplaneringen att man slipper stå i mörkret och kylan och bygga, ljusare kvällara och stigande temperatur är ju onekligen mycket mera gynnsamma förhållanden för den här typen av arbete...
@the_connemara du vet vad det betyder då? Arbete och kall pizza om inte pizzagubbarna ännu lärt sig dialekten!
Jag har inte läst tråden och vet inte vad ni menar men innehåller det pizza är jag på!Tror @Fazeem också vill haka på någon gång!! Eller juste, du hade ju en egen tråd för detta @sorbifolia
9mm här idag och 9,7 på lördagÄNTLIGEN är det en gnutta torrare så min häst passerat värsta leran till torra områden i hagen så jag har snålat in ännu mer på hans mat vid matplatsen och börjat fodra lite ute i hagen. Hittade honom där nu i kväll, vårkänslor
På lördag ska det dock regna 9 mm igen Men inget annat regn i 10 dagarsprognosen! Livet håller på att återvända till min stackars kropp som tagit stryk denna vintern.
Snyggt!Dagens lilla projekt blev att fixa hängare till höpåsar i hörummet.
Jag är ju lite extra förtjust i att återbruka saker, så jag använder hästskor till hängare så fort som jag kan komma undan med det
Totalt 14 hängare här. Ska sätta upp lite fler på en annan vägg för hönät, men det får bli en annan dag.
Visa bifogad fil 140314
Falurött med vita toppar är jäkligt snyggt, men kanske inte ihop med det gula huset. Gissar att gult går bort om vitt gör det. Den gråa ni har på dörrarna?Hallå, jag måste ju visa er lite av hur hagstaketet växer fram! Det blir så himla fint.
Just nu är det dubbla stolp på vissa ställen pga att elen sitter i dem och vi inte har hunnit/fokuserat på det.
Håller på och funderar på vilken färg det ska bli. Jag är ju lite kär i vita staket, men det har maken lagt veto mot
Så det lutar åt något svart eller något brunt typ. Alternativt lasering kanske?
Oavsett gillar jag vad staketet gör med gårdsbilden.
Visa bifogad fil 141651