Vi har visat min "bebis" i helgen

Sv: Vi har visat min "bebis" i helgen

oj det var väl bra poäng om 8.0 är första klass lr?....visade man gångarter då med? (springa löst lr med människa?) grattis igen=)

Citerar Boy ang. poängsystemet :p
Numera finns inte 1:a och andra klass utom i människors huvuden, idag stambokförs ston med en totalpoäng av 7.50 eller högre för hingst gäller 7.75.

Jag är klart nöjd med poängen...och så har jag fått väldigt mycket possitiva kommentarer efter och det är superroligt

Jag glömde ju svara på hälften :o

Dom både sprang med henne "för hand" och släppte lös (se Tokmajas tråd här) men jag fick inte skriftligt omdömme på gångarterna

Vad har Din häst för stam? Vem/vilka dömde fölmönstringen?

/F

Fifill skrev:
Vad har Din häst för stam? Vem/vilka dömde fölmönstringen?

/F

Hon är e:Skuggi från Lillebo ue:Askur frá Hofstadaseli

Britt Helene Lindeheim dömnde (får man skriva sånt här?)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 036
Senast: lizzie
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·
Hästhantering Jag har lite problem med min shetlandsponny. Han är sex år gammal, har varit hos mig ett drygt halvår, och har innan dess enbart varit...
Svar
17
· Visningar
2 497
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 069
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka