Vi blir en till! *devonbomb, igen*

Reykur

Trådstartare
Vår lilla rexfamilj utökas.
Jag skulle egentligen inte ha en hona till, men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Det bara föll på plats när jag träffade henne, det var ju Reykans katt! :love: Hade jag tackat nej till denna fröken hade jag fått slå mig själv i huvudet varje dag i flera år! Idag skrev jag på avtalet så nu kan jag faktiskt inte hålla mig!

S*Tiddlywinks I love my Lapcat

lapcat_0326_3.jpg

lapcat_0326_1.jpg

lapcat_0326_4.jpg

lapcat_0326_2.jpg

Alla behöver en padda eller hur? :D

Sv: Vi blir en till! *devonbomb, igen*

Nämen, den var väl jättesöt? :love:
Bli inte orolig om hon är borta någon dag, då är det bara jag som stulit henne.. :angel: Nää, skojja bara, men ett stort grattis till dig, för denna lilla sötnos! :D

Har du fler sånna katter? :O

Senast ändrad av en moderator:

Men eeuw.. ser ju ut som en alien eller nåt... :p Tur smaken är som baken. Lycka till med den nya katten" :)

Grattis till nytillskottet och visst, alla behöver en surpadda. :D

Men ohhhh en sån bedårande liten tjej! :love: Det är inte hälsosamt att titta på såna bilder, fick världen ha-begär nu.

Åååååååå.... Jag smälter! Jag vill också ha en med "paraboler". Men sambon vägrar!

(När jag och mitt ex fick hem vår kattunge av bondras så hade han jätteöron. När han sprang bakom täcket i sängen så skrattade jag alltid och sa "två paraboler och en antenn" för det var bara öronen och svansen som stack upp)

Jag är helt kär i dessa stor öron!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var lite roligt att läsa Magianas blogginlägg (förlåt dagboksinlägg) om balans mellan allt man vill göra och allt man måste göra...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Magiana
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 220
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter