Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gillar eskadrons climatex supermycket men de är något korta till bakbenen. Finns de i lite större storlekar? De större jag sett har varit mer i storleken stallbandage än bakben. Eller finns något annat likvärdigt?
Rent teoretiskt tänkt nu, så borde du kunna korta dem själv om du har tillgång till symaskin eller känner någon med symaskin. Klipp av passande längd och zickzacka med en täta stygn. Lite risky för all del, men jag tänker att det borde fungera.
Ja teoretiskt. Men att köpa paddar för runt 500:-/set och sedan klippa och sy ihop känns inte helt optimalt. Av den anledningen har jag ju inte köpt till bakbenen idag. Just att de är nästan dubbelt så dyra som de som passar frambenen.
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Kropp & Själ Testade sambons upplägg idag. Tyvärr var jag ett lyft ifrån att klara minsta möjliga. Det blev 70×6×2, 80x4×1, 80×3×1, ett fult lyft på...
Lantbruksdjur Tackor med lamm har släppts ut på bete sen 10 dagar tillbaka, såååå skönt att få ut dem.
En tacka med utläkt mastit kvar inne, en tacka...