Veterinärbesiktning av åring

Jag kan rekommendera en jättebra veterinär i gävleborg området, om du vill? Vi har alltid anlitat denne och hon har väldigt bra rykte. :)

Annars tycker jag också att det låter bra att ta med transporten upp och ta med hästen om de går igenom.

Jag kan rekommendera en jättebra veterinär i gävleborg området, om du vill? Vi har alltid anlitat denne och hon har väldigt bra rykte. :)

Annars tycker jag också att det låter bra att ta med transporten upp och ta med hästen om de går igenom.

Du får jättegärna PM:a kontaktuppgifterna till veterinären :)

/Lizzie

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 906
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Ny medlem här! Jag har sökt bland gamla trådar men inte riktigt hittat rätt, är ju ny här så jag är inte riktigt bekant med hur forumet...
Svar
17
· Visningar
2 154
Senast: Seabaz
·
Ekonomi & Juridik Hej. ny här . Har funderingar angående reklamation av häst. Låter ha osagt om jag är köpare eller säljare men. Hästen gårdsbesiktas UA...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
33 980
Senast: Lobelia
·
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 312
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Evolve