Vet nån någon om denna?

F

Fullblod

Är det någon som har förslag på vad detta kan vara för en sadel? Har själv ingen aning men skulle vilja veta vad det kan vara för någon och ett ungefärligt värde på denna?
Om en sån här förfrågan inte får ligga här så ber jag om ursäkt och ber moderator ta bort tråden.
Ni kan PMa svar om de inte får läggas ut såhär.:idea:

DSC01850.jpg

Sv: Vet nån någon om denna?

Håller med! BILLIG! Är du på G att köpa den? Värd kanske 1-2000:- (Skulle inte ens fundera på ett köp.)

Leta upp någon bättre beg om du ska köpa din första sadel. Ge hellre 5-10000:- för en beg i vettig kvalitet än sådan som på bilden. Visst det känns kanske hårt att köpa en begagnad för de pengarna men det går att sälja igen utan förlust.

nädå inget jag ska köpa... har den liggandes... ville bara kolla vad det kan vara för något

Å gummzan det är en billig sak du har i din hand.

Ser ut som den varianten dom körde med på hööks eller börjes ett tag...

Jag tycker också att det ser ut som en riktigt billig sadel... Modell Börjes eller Hööks, eller nåt liknande!

Ser ut som någon slags kopia av en trail sadel, det är ett högt horn och bakvalv, kvalieten ser ut som att man hellre bör rida barbacka än med sadeln

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 332
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 771
Senast: Ninnurur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 710
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar