B
Buckingham
Jag har en varmblodsvalack på foder men vi har inga skriftliga papper på det utan bara ett papper på att jag är delägare. Nu har ägaren ringt igen och sakt att h*n vill avliva hästen h*n ringde i sommras ca 3 ggr om samma sak men sen så ändrade h*n sig och sa om jag flyttar hästen får jag ha kvar den. Har haft honom lite mer än två år. Och nu vet jag inte hur jag ska göra orkar inte bråka mera jag blir bara sårad varje gån h*n säjer att hästen ska avlivas då jag varnvårdar den enligt ägaren. http://www.pixbox.se/alb_show_id641176_page0.html
Jag tycker inte han ser varnvådad ut här.och det är för ca 1 mån sen bilderna är tagna. Ägaren sa att h*n skickat ut en kompis som tittat på hästen och den var magen och rädd av sig. va ska jag göra!! Va tycker ni på buke ??? Orkar inte bråka med H*n längre.
Ska ta kort på honom i morgon så ni får se hela hästen och hans kropp.
Jag tycker inte han ser varnvådad ut här.och det är för ca 1 mån sen bilderna är tagna. Ägaren sa att h*n skickat ut en kompis som tittat på hästen och den var magen och rädd av sig. va ska jag göra!! Va tycker ni på buke ??? Orkar inte bråka med H*n längre.
Ska ta kort på honom i morgon så ni får se hela hästen och hans kropp.